Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@13:19:21 GMT

ضرورت تسریع در آسفالت چهار خطه خرم‌آباد-کوهدشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۵۶۳

ضرورت تسریع در آسفالت چهار خطه خرم‌آباد-کوهدشت

امام‌جمعه کوهدشت گفت: بایستی در انتخابات کوهدشت زمینه یک انتخاب سالم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: حضرت امیر المومنین (ع) به مالک اشتر فرمود: «مدیریت و مسئولیت تو طعمه نیست، بلکه برگردنت یک امانتی الهی می‌باشد»، بنابراین اگر کسی به اصل امانت بودن مدیریت و برخورداری از شایستگی‌هایی که باید یک مدیر داشته باشد، توجه نکند قطعاً خیانت کرده است و در صورتی، مدیری را بدون توجه به این معنا نصب کند حتماً خائن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اول شرط یک مدیر برنامه‌ریزی مناسب است، حضرت امیرالمؤمنین (ع) فرمود: «چه مدیر و شخصی عاقل می‌باشد؟ آن فردی که خوب برنامه‌ریزی می‌کند، زیرا بد برنامه‌ریزی کردن همه‌چیز را نابود می‌سازد»، ملاحظه‌کاری‌ها نیز برخی اوقات، گناه به‌حساب می‌آید.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: از اول انتخابات‌ها تا الآن به‌جز دلسوزی هیچ هدفی نداشتم، من به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان زبان گویای مردم هستم، همه گروه‌ها از من انتظار دارند، در انتخابات زمینه یک انتخاب سالم را فراهم کنیم، با همه در چهارچوب قانون رفیق هستیم و الله اگر تخلفی ببینم فریاد می‌زنم، البته به این معنا نبوده که بنا است تخلف شود، زیرا جمله شرطیه است.

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت شفافیت مسئولان با مردم تصریح کرد: خدمات نظام را بد جلوه ندهیم و کسی را تخریب نکنیم، برخی در فضای مجازی در حال شایعه‌پراکنی و التهاب هستند، این جمله که فلان شخص خیالش راحت، برنده انتخابات بوده، شیطانی است، زیرا اگر کسی رأی مردم را داشته باشد برنده می‌شود.

وی گفت: اگر کسی بگوید شورای نگهبان مال فلانی می‌باشد، خیانت به‌نظام کرده است، زیرا این نهاد مقدس مال نظام و تمام مردم است، بارفاقت صحیح، انتخاباتی سالم برگزار خواهد شد.

 امام‌جمعه کوهدشت رعایت عدالت در زمینه سر صندوقی‌های انتخابات را ضروری برشمرد و اظهار داشت: مسئولان ذی‌ربط به بحث آسفالت چهار خطه کوهدشت – خرم‌آباد سرعت ببخشند، زیرا زیرساخت آن صورت گرفته و اگر آسفالت نشود از بین می‌رود و این جز مطالبات مهم مردمی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کوهدشت انتخابات امام جمعه کوهدشت مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار استفاده شود

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در ماموریت های پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: نقش بی بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و موثر در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق چهار مولفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش های دست‌اندرکاران برای اجرای کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آراء مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، برگزاری مستمر برنامه های تبیینی و بصیرتی با رویکرد امیدآفرینی را اقدام موثری دانست که تا سطح بخش ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی واسطه با مردم و گره گشایی از مشکلات آنان و برنامه ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه های سال ۱۴۰۳  برای تحقق شعار سال را مهم‌ترین اولویت‌ها دانست.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال گذشته نقش آفرینی کردند تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت بهره مندی از فضیلت شب‌های قدر
  • ضرورت توجه ویژه به قیام دهم فروردین
  • ضرورت توجه ویژه به شبهای قدر و جایگاه امام علی علیه السلام
  • حرمت «ماه رمضان» حفظ شود/ ضرورت دوری از بدعت‌ها
  • ضرورت توجه ویژه به مرکز شهر فهرج
  • حرکت های نمایشی علوم پزشکی دردی از مردم اصلاندوز دوا نمی کند
  • تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار استفاده شود
  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه