Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیکر آیت‌الله ابوالحسن اعلمی‌اشتهاردی پدر شهیدان محمدباقر و مهدی و پدر خانم شهید علیرضا قدمی امروز پنجشنبه ۲۱ آذر از مقابل منزل به سمت خانه ابدی تشییع شد. تاریخ انتشار: 18:05 - 21 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۳۶۹ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، پیکر آیت‌الله ابوالحسن اعلمی‌اشتهاردی پدر شهیدان محمدباقر و مهدی و پدر خانم شهید علیرضا قدمی امروز پنجشنبه ۲۱ آذر از مقابل منزل به سمت خانه ابدی تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    آیت‌الله حاج شیخ ابوالحسن اعلمی اشتهاردی پدر شهیدان محمدباقر و مهدی اعلمی، پس از تحمل یک دوره بیماری ریوی، شامگاه روز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه به فرزندان شهیدش پیوست.


آیت‌الله اعلمی یک دوره خارج اصول را به مدت هفت سال نزد امام خمینی (ره) خواند و پس از تبعید امام (ره) نیز به مدت ۱۵ سال از شاگردان آیات عظام گلپایگانی و اراکی بود. وی همچنین درس خارج فقه را به مدت دو سال نزد آیت‌الله شیخ مرتضی حائری یزدی، فرزند مؤسس حوزه، آموخت.  
مراسم تشییع این عالم ربانی امروز پنجشنبه ۲۱ آذر ماه برگزار شد.     بیشتر بخوانید: آیت‌الله «ابوالحسن اعلمی‌اشتهاردی» به فرزندان شهیدش پیوست   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله اراکی آیت الله گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو