Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ویدیویی در یکی، 2 روز اخیر در فضای مجازی دست به دست می شود که مربوط به یک حادثه دلخراش در پیست اسکی سپیدان در استان فارس است. در این ویدیو فردی که سوار بر زیپ لاین شده، در انتهای مسیر به میله ای برخورد می کند و به نظر می رسد که به شدت آسیب دیده باشد. 

مدیرکل استاندارد استان فارس درباره این حادثه می گوید: زیپ لاین پولادکف به دلیل عدم استاندارد قابلیت راه اندازی نداشته و حادثه‌ای که برای یکی از شهروندان رخ داد و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده نشانگر استفاده غیرقانونی مالک این مجموعه است که به همین دلیل پرونده علیه او تشکیل شده و قطعا با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ظریفکار، مدیرعامل مجموعه پولادکف سپیدان درباره این حادثه اظهار داشت: بعد از این حادثه رخ داد، سریعا فرد آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کردیم که خدا را شکر به جز کوفتکی مشکل دیگری نداشت. بازهم برای اینکه مطمئن شویم و از عدم خونریزی داخلی هم اطمینان پیدا کنیم، این فرد را به بیمارستان شیراز اعزام کردیم، اما بعد از بررسی های صورت گرفته، او همان شب مرخص شد. 

او ادامه داد: ترمزی که باید در هنگام پایین آمدن فرد کار می کرد، در آن لحظه کار نکرده و بعد از بررسی مشخص شد که پاره شده است. ما همان لحظه زیپ لاین را تعطیل کردیم تا رفص نقص صورت بگیرد. ما تا حدودی مسئولیت را بر گردن خودمان می دانیم. این اتفاق که خدا را شکر باعث آسیب دیدگی شدید فرد نشد، می تواند یک واکسن برای ما باشد تا از این پس بیشتر سخت گیری کنیم. از سازمان های مسئول هم می خواهم به جای نگاه پلیسی به ما کمک کنند. شنیدم که فرد مصدوم قصد شکایت نداشته، اما با اصرار مسئولان سازمان استاندارد می خواهد شکایت کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار ایرلندی، رئیس کمیسیون اروپا را جنایتکار جنگی خواند

دیوید کرونین، روزنامه‌نگار ایرلندی سخنرانی اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا در حالی که در کنفرانس «دفاع و امنیت» در بروکسل حرف می‌زد را به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، قطع کرد.

براساس گزارش عربی پست، کرونین امروز پنج‌شنبه یک کلیپ ویدیویی را در حساب کاربری خود در پلتفرم X منتشر کرد که در آن بر سر اورسولا فون در لاین فریاد می‌زند و خواستار دستگیری او می‌شود. چرا که رئیس کمیسیون اروپا از نسل کشی که توسط اشغالگران اسرائیل در نوار غزه انجام می‌شود، حمایت می‌کند.

این خبرنگار ایرلندی به او گفت: خانم فون در لاین، شما از آغاز این نسل‌کشی از اسرائیل حمایت می‌کنید. شما نباید در لاهه باشید.

او همچنین قبل از اینکه نیروهای امنیتی از کنفرانس دفاعی و امنیتی اروپا که در بروکسل برگزار شد بیرونش کنند، با صدای بلند اعلام کرد: فلسطین آزاد است، (فون در لاین) نباید برای انتخاب مجدد شرکت کند.

این روزنامه نگار ایرلندی توضیح داد که حمایت اورسولا فون در لاین  از نسل کشی غزه و حمایت مالی آن از برخی رژیم‌های عربی همدست در این جنایت، چیزی بود که او را به انجام این کار واداشت.

در سال ۲۰۱۱ نیز این روزنامه‌نگار ایرلندی زمانی که سعی کرد سخنرانی آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و تونی بلر، نخست‌وزیر سابق انگلیس را در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی با مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل بهم بزند، دستگیر شد.

رئیس کمیسیون اروپا چندین بار به دلیل مواضع خود در حمایت از اشغالگری اسرائیل و نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان در غزه و کشتار مردمی علیه آن‌ها محکوم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • خبرنگار ایرلندی، رئیس کمیسیون اروپا را جنایتکار جنگی خواند
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد