Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضایی کوچی، پنجشنبه در آیین معارفه مدیر کل راه و شهرسازی فارس در شیراز افزود: امروز زمان انجام فعالیت‌های هوشمندانه است چرا که در مقاطعی به دلیل درآمدهای سرشار مالی برخی تصمیمات با سعی و خطاهایی همراه بوده اما امروز زمان سعی و خطا نیست و آنچه که رخ می‌دهد باید مبتنی بر تصمیم هوشمندانه باشد.
او ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی از اداره‌های کلیدی استان است و نقشی برجسته در توسعه فارس دارد و به همین دلیل معتقدیم که سهم این اداره کل به نسبت بسیاری دیگر از دستگاه‌های اجرایی در توسعه استان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، آزادراه شیراز – اصفهان را از اولویت‌های اصلی فارس دانست و بیان کرد: این پروژه هم اینک حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و می‌کوشیم که تا سال ۹۹ آماده بهره برداری شود.

نام نویسی طرح ملی مسکن 26 آذر در فارس آغاز می شود

مدیر کل راه و شهرسازی فارس هم در این آیین، با اشاره به رتبه نخست این استان در حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن گفت: برای کاهش هرچه بیشتر این تلفات تا جایی که در حیطه اختیارات و وظایف این اداره کل باشد، ظرفیت‌ها و امکانات را به کار خواهیم گرفت.
جعفر زاهدی دره‌ شوری افزود: در استان فارس بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر انواع راه‎ها تعریف شده که از نظر طول راه در کشور مقام نخست را داریم اما در تراکم راه به نسبت گستردگی استان، فارس رتبه بیست و یکم کشور را دارد که جایگاه خوبی نیست.
وی ادامه داد: امیدواریم با تحقق پروژه‌های در دست اجرا و در کنار آن افزایش فرهنگ ترافیکی، روز به روز شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در این استان باشیم.
دره شوری در بخش دیگری از سخنان خو گفت: اداره کل راه و شهرسازی فارس هم اینک چهار بیمارستان بزرگ را در این استان در دست ساخت دارد که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها، یک هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی فارس افزوده خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس همچنین بیان کرد: در بخش مسکن و اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد در شهرهای مختلف این استان و ۲۵ هزار واحد در شهر صدرا ساخته خواهد شد و مقرر شده نام‌نویسی از متقاضیان این طرح در فارس از روز بیست و ششم آذرماه 98 آغاز شود.
در این آیین، جعفر زاهدی دره شوری به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس معرفی و از خدمات فیروز تکاور مدیرکل پییشین و فرزاد جمشیدی سرپرست سابق این اداره کل تجلیل شد.

برچسب‌ها راه و شهرسازی معارفه شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی معارفه شیراز استانداری فارس فارس راه و شهرسازی معارفه شیراز استانداری فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

تین نیوز

 عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت ۲۰ هکتار را کلنگ زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد ۳۷۹ قطع مسکونی ویلایی اجرا می شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می شود. 

در دور اول سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد