Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@14:55:00 GMT

اجمالی/ فرکی: بازی فردا متفاوت از دیدار جام حذفی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۸۳۸

اجمالی/ فرکی: بازی فردا متفاوت از دیدار جام حذفی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی متفاوت‌تر از بازی فبلی در جام حذفی است، در جام حذفی بازی را واگذار کردیم، آرزوی موفیت برای آن‌های در حذفی، لیگ و آسیا دارم، در هفته آخر نیم‌فصل با سپاهان بازی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم مجدد در اصفهان هستیم، از بازی قبلی جام حذفی 17 روز می‌گذرد و پیش‌بینی می‌کردیم دوباره باید در اصفهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی متفاوت‌تر از بازی فبلی در جام حذفی است، در جام حذفی بازی را واگذار کردیم، آرزوی موفیت برای آن‌های در حذفی، لیگ و آسیا دارم، در هفته آخر نیم‌فصل با سپاهان بازی داریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم برای بازی فردا با توجه به حساسیت بالای جدول و ما که تلاش می‌کنیم از نظر خودمان بازی باکیفیتی ارائه دهیم اما نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/63090/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان پیکان سپاهان فرکی قلعه نویی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند، اما باتوجه به کمبود امکانات امیدی به پیشرفت نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تارتار شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم، چرا که اشتباهاتی داشتیم، مسئولیت این باخت با من است، باید خیلی بیشتر کار کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم. در صحنه گل دوم یک خطا به نظر می‌رسید رخ داد که داور چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: سپاهان تیم قدرتمندی است، اگر اشتباه کنیم باید تاوان آن‌را پس دهیم، فوتبالی‌ها همه می‌دانند که سپاهان تیم توانمندی از نظر مالی، سخت‌افزار، بودجه و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. دور رفت را ما بردیم و امروز سپاهان با اختلاف یک گل برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: سپاهان و ملوان با همدیگر قابل مقایسه نیستند و ما یک زمین تمرین خوب هم نداریم، حیف شد که در روزی که می‌تواستیم با تیم سوم جدول فاصله را کم کنیم، شکست خوردیم. در شش بازی آینده باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا هم جایگاه فعلی را حفظ کنیم و اگر بتوانیم به رده بالاتر جدول برسیم.

تارتار ادامه داد: مسائل فنی به ما بر می‌گردد، بعد از تعویض‌ها وضعیت ما بهتر شد، گل‌هایی که دریافت کردیم درصورتی اتفاق افتاد که در شرایط حمله بودیم و در لحظه گل اول هم دفاع تیم باز بود، باید نقاط ضعف تیم را پیدا و برطرف کنیم.

وی درخصوص حمایت‌های مسئولین استانی از ملوان خاطرنشان کرد: هوادار دوست دارد تیم ملوان برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند، برای این موضوع همه باید به میدان بیایند، تلاش وجود دارد، اما کافی نیست، به‌هر صورتی سعی می‌کنیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم یا در جام‌حذفی قهرمان شویم. من فکر نمی‌کنم با این وضعیت پیشرفت کنیم.

کد خبر 746725

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند