Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکینه خدابنده لو روز پنجشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی نوجوانان در همدان به خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا اردوهای استعدادیابی را آغاز کرده ایم تا ضمن شناسایی نخبه ها، بتوانیم تمرین های مستمر و منظم را در دستور کار داشته باشیم.

وی بیان کرد: اردوی همدان در همین راستا و در بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد و طبق برنامه ابتدا دختران به اردو دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابنده لو با تقدیر از امکانات و زیرساخت های تیراندازی همدان گفت: همین تجهیزات باعث شد تا نخستین اردوی استعدادیابی دختران را در شهری خارج از تهران برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی نوجوانان افزود: در این اردو ۱۳ تیرانداز برتر المپیاد استعدادهای برتر کشور به همراه پنج تن از تیراندازان مستعد همدانی در این اردو شرکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان اردو نیز چهار تیراندازی که کمترین رکورد را داشته اند، کنار خواهند رفت و سه ماه دیگر دومین مرحله اردوی استعدادیابی را برگزار می کنیم.

خدابنده لو با اشاره به اینکه این برای نخستین بار است اردوی استعدادیابی تیم ملی در شهری به جز تهران برگزار می‌شود تاکید کرد: وجود زیرساخت‌های مناسب تیراندازی و سالن مجهز در این شهر و نیز حضور هیات همدان در بین هیات های برتر تیراندازی کشور باعث شد تا این اردو را خارج از تهران ببریم.

اردوی استعدادیابی تیم ملی تیراندازی دختران هم اینک در همدان جریان دارد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران همدان ورزش قهرمانی فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران همدان ورزش قهرمانی فدراسیون تیراندازی تیم ملی ایران همدان ورزش قهرمانی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.   در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان