Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید دوست دارد که همراه با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان صعود کند و در آن بازی با تیم سابقش رئال مادرید روبه‌رو شود.

کریستیانو رونالدو که شب گذشته (چهارشنبه) یکی از دو گل پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال یوونتوس مقابل بایرلورکوزن را با پاسی از پائولو دیبالا به ثمر رساند، می‌گوید دوست دارد که در بازی‌های بعدی یووه نیز در کنار دو هم‌تیمی آرژانتینی‌اش در خط حمله قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی شب گذشته، ساری ترجیح داد که رونالدو و ایگواین را در ترکیب اصلی قرار دهد، اما او دیبالا را نیمکت‌نشین کرد و در نیمه دوم به وی میدان داد. با ورود دیبالا حملات یوونتوس جان گرفت و او پاس هر دو گل تیمش را به ترتیب به رونالدو و ایگواین داد.

رونالدو که در تمامی رقابت‌های این فصل برای یوونتوس 9 گل زده است، از مائوریتزیو ساری سرمربی بانوی پیر خواست که باز هم این سه نفر را در کنار هم به میدان بفرستد، چیزی که ساری در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفته بود در تمام بازی‌ها جواب نمی‌دهد.

رونالدو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زمانی که من با دیبالا و ایگواین همزمان در زمین حضور داریم، همکاری و هماهنگی‌‌مان فوق‌العاده می‌شود. من دوست دارم که همزمان با هر دوی آنها در زمین باشم. وقتی کنار هم هستیم، خیلی به ما خوش می‌گذرد، اما در نهایت این مربی است که باید تصمیم بگیرد و ما هم باید به تصمیمات او احترام بگذاریم.

بستاره پرتغالی یوونتوس با تأکید بر اینکه مشکلات فیزیکی اخیرش به پایان رسیده است، افزود: الان احساس خوبی دارم. دیگر مشکل فیزیکی ندارم. چهار هفته با درد بازی می‌کردم، اما الان حالم خوب است. تیم هم دارد خوب کار می‌کند. ما در نیمه دوم مقابل لورکوزن خیلی خوب بودیم. ما در گروه‌مان صدرنشین شدیم و همه چیز برای من رو به بهبود است. الان اعتمادبه‌نفس بیشتری دارم و امیدوارم که این وضعیت ادامه داشته باشد.

یوونتوس به‌عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شده است. این یعنی که احتمال دارد بانوی پیر در مرحله بعد با رئال مادرید (تیم دوم گروه A) روبه‌رو شود و این یعنی رویارویی رونالدو با تیمی که 9 سال برای آن بازی می‌کرد و تابستان سال گذشته از آن جدا شد. رونالدو اما امیدوار است که این اتفاق تا فینال رقابت‌ها رخ ندهد.

او در این باره هم گفت: رئال تیمی خارق‌العاده است، اما اگر نظر مرا می‌پرسید، باید بگویم ترجیح می‌دهم که در مراحل پایانی با آنها روبه‌رو شویم. اگر به من بگویید که ما در فینال با آنها رو‌به‌رو خواهیم شد با کمال میل از آن استقبال می‌کنم.

رونالدو و یارانش دوشنبه هفته آینده که قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار می‌شود، حریف بعدی‌ خود را خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید:

راموس: یک توپ طلا فقط برای مسی و رونالدو بسازید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز فابیو کاپلو به مادرید بازگشت، جایی که برایش حس بودن در خانه را دارد: «احساس خوبی دارم و خوشحالم که اینجا هستم.»

کاپلو که دو فصل مربی رئال بوده و هر دو بار رئال را قهرمان لالیگا کرده (1997 و 2007) دیشب از نزدیک ال‌کلاسیکو را تماشا کرد: «خوشحالم که برای اولین بار در برنابئو جدید حضور داشتم.»

برای سرمربی ایتالیایی، رئال مادرید تیم برتر بود: «من یک رئال مادرید تماشایی و فوق العاده را دیدم. همه بازیکنان با اشتیاق فراوان، همه با هم به یکدیگر کمک می کردند و سعی می کردند بازی‌ای که عقب افتاده بودند را برگردانند.»

او نقش آنچلوتی را هم تحسین کرد: «کارلو مربی ای است که می داند چگونه حرف های درست را به بازیکنانش بزند. در ال‌کلاسیکو من تغییراتی که در تیم ایجاد کرد را دوست داشتم. رئال در نیمه اول چندان خوب نبود و آنچلوتی سپس همه چیز را درک می کرد. تمام تغییرات او مثبت بودند.»

از طرفی او بارسلونای ژاوی را دوست نداشت: «من سبک بازی بارسا را دوست نداشتم. لمس توپ های بیهوده زیادی را دیدیم. آنها در نیمه اول در کرنرها خطرناک تر بودند. در نیمه دوم آنها یکی دو موقعیت داشتند اما نه زیاد. به نظر می رسید که بازیکنان کاملاً به ایده های مربی خود متقاعد نبودند و نمی دانستند چه باید بکنند.»

کاپلو در مورد صحنه مشکوک عبور توپ لامین یامال از خط دروازه گفت: «این غیرقابل قبول و شرم آور است که لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد در حالی که خاویر تباس ادعا می کند بهترین لیگ دنیا را دارند.»

دیگر خبرها

  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم