Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@09:44:12 GMT

انتصاب ژن های خوب در وزارت بهداشت ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۹۶۳

به گزارش فارس، سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت طی نامه‌ای خطاب به معاونین این وزارت‌خانه و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شرایط انتصاب و نقل و انتقال مدیران را اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

کلیه معاونین ، مشاورین و روسای محترم دانشگاه های علوم پزشکی کشور

با سلام و احترام
پیرو دستورات مکرر مقام محترم وزارت قبل از صدور احکام توسط آن عزیزان برای سطوح مدیریتی مختلف رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱- نصب افراد در پست هایی که در ساختار و تشکیلات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه ها تعریف نشده است در قالب ابلاغ انشایی از وجاهت قانونی برخوردار نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- کلیه همکاران قبل از صدورهرگونه حکم و ابلاغ جهت مدیران کل معاونین و مشاورین و نفرات اول بعد از خود در دستگاه اجرایی ضمن کسب نظر مراجع ذی ربط ، نظر و تایید نهایی مقام محترم وزارت را اخذ نمایند. بدیهی است عدم تایید ایشان منجربه لغو حکم صادره خواهد شد.

3- با توجه به شرایط حساس کشور و جو سیاسی قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی ، هرگونه نقل و انتقال و انتصاب مدیران ارشد در سطح استان‌ها که با فشار سیاسی و در راستای حمایت از جریان خاصی و توسط فرد یا جریان سیاسی محلی مورد بهره برداری قرار گیرد مطرود و غیر قابل قبول است.

4- همانگونه که بارها توسط وزیر محترم مورد تاکید قرار گرفته؛ انتصاب وابستگان و نزدیکان در پست های اجرایی و غیر اجرائی در سطح وزارت خانه ودانشگاه‌ها مذموم و غیر منطبق با شیوه شایسته سالاری و عدالت خواهی دولت تدبیر و امید است. لذا با پرهیز از این شیوه ناپسند حتی در صورتی که بستگان و نزدیکان شایسته داریم با استفاده از اندیشه خردمندانه ایشان به شیوه نظرخواهی غیر مستقیم و غیر رسمی ازصدور هرگونه ابلاغ اجرایی و مشورتی برای ایشان و تقویت ذهنیت ژن خوب در اذهان جامعه دوری جوییم.

توفیق همه عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سیدکامل تقوی نژاد

معاون توسعه مدیریت،منابع وبرنامه ریزی

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی