Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آرایی دبیر اجرایی جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی یزد در گفت گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: ۲۴ نفر از قصه گویان یزدی به بخش نهایی رقابتی بیست و دومین جشنواره بین المللی راه یافتند.

آرایی با بیان اینکه در مجموع شش نفر از بخش‌های پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ ها، دختران و پسران و زنان و مردان از یزد در رقابت ملی قرار خواهند گرفت اضافه کرد: پس از رقابت ملی بین استان ها، برگزیدگان نهایی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی جشنواره‌ی قصه گویی استانی یزد با اشاره به راه یابی سمیه اصحاب صحف از یزد به مرحله بین المللی افزود: اختتامیه رقابت ملی و بین المللی بیست و دومین جشنواره قصه گویی ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

او به راه یابی ۱۷ قصه گوی ۹۰ ثانیه‌ای به مرحله‌ی رای مردمی اشاره و تصریح کرد: از استان یزد ۶۰ نفر قصه‌های خود را به مدت ۹۰ ثانیه با موبایل ضبط و به دبیرخانه ارسال کرده بودند که از این تعداد ۱۷ نفر به مرحله رای مردمی راه پیدا کردند که تا ۲۷ آذر ماه مهلت رای دهی به آن‌ها در پایگاه اینترنتی www.kanoonfest.ir ممکن است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب