Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کریم قدرتیسرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز در حاشیه افتتاح مهمانسرای کشتارگاه صنعتی تبریزگفت: به منظور ارتقاء سلامت و تامین رفاه حال چوبداران و پیمانکارانی که به طور شبانه روز با مجموعه کشتارگاه صنعتی تبریز همکاری دارند، مهمانسرای این کشتارگاه با ۵ اتاق و ۱۵ تخت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ساختمان مهمانسرا کشتارگاه صنعتی تبریز با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال پس از بهسازی و تامین زیرساخت‌های اولیه آماده بهره برداری شده و در صورت افزایش نیاز اقامتی، توسعه خواهد یافت.

او در ادامه با اشاره به اهم اقدامات اخیر انجام آن مجموعه تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی مشترک بین کشتارگاه صنعتی تبریز و سازمان دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با هدف نظارت بر توزیع گوشت‌های استحصالی روزانه و رسیدگی بر وضعیت کشتار‌های غیر مجاز راه اندازی شده و در روز‌های آینده طرح بازرس افتخاری را شروع می‌کنیم.

قدرتی در تبیین طرح بازرس افتخاری گفت: شهروندان برای تامین سلامت حداکثری خود به زودی خواهند توانست مشاهدات و مستندات خود را جهت رسیدگی به بازرسان ما منتقل خواهند کرد تا از تخلفات آشکار و پنهان موجود برای تامین امنیت غذایی جامعه جلوگیری شود.

سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز از دیگر اقدامات پیش روی آن مجموعه را ایجاد میدان دام عنوان کرده و خاطرنشان ساخت: در این طرح عمومی شهروندان به جای طی مسافت‌های طولانی جهت تامین گوشت مورد نیاز خود که گاهاً از کشتار‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی کنار جاده‌ای است، می‌توانند با مراجعه به کشتارگاه صنعتی تبریز و انتخاب دام مورد نظر اقدام به سفارش ذبح همان دام نموده و پس از اتمام مراحل پیش سرد سازی، فردای همان روز دام خریداری شده خود را در مقابل درب منزل تحویل بگیرند.

قدرتی یادآور شد: در این طرح دام ذبح شده در مقابل دوربین‌های نظارتی این مجموعه به نام خریدار ثبت و کدگذاری خواهد شد تا ضمن کسب اعتماد عمومی، محصول خریداری شده عیناً به مشتری تحویل داده شود.

سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز در پایان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای سال آینده خبرداد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه ذبح دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری