Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات دادکان بی پاسخ نماند.

طرفداری- روابط عمومی بانک تجارت به مصاحبه عضو اسبق هیات باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

روابط عمومی بانک تجارت به مصاحبه محمد حسین دادکان عضو اسبق هیات مدیره مجموعه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس با یکی از خبرگزاری‌های کشور مبنی بر اقدام قانونی این بانک به منظور وصول مطالبات معوقه پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پاسخ آمده است:

بانک تجارت در سال 1383 تسهیلاتی را با بازپرداخت و تسویه شش ماهه به باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی پرداخت کرد . این بانک در طول 15 سال در فواصل مختلف چندین بار اقدام به نامه نگاری ، پیگیری صول مطالبات از جمله اقدام قانونی در سال 1396 کرده است که با گذشت 15 سال از پرداخت تسهیلات مذکور و برغم پیگیری های مکرر، بعضا به سبب اعمال نفوذ، هیچ پیشرفتی در روند وصول این بدهی حاصل نشد. بانک تجارت در آخرین مرحله در تاریخ نهم آذرماه سال جاری با هدف صیانت از حقوق سهامداران خود اقدام قانونی علیه اعضای هیات مدیره وقت این باشگاه از جمله آقای محمد حسین دادکان به عنوان یکی از امضاکنندگان مدارک دریافت تسهیلات کرده است. بدیهی‌است این فرآیند در چارچوب قوانین حقوقی و با هدف صیانت از حقوق مشتریان  و سهامدارن این بانک در حال پیگیری است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: واقف بهروزی در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در حوزه‌ وصول درآمدهای عمومی و مولدسازی دارایی‌های دولت در سال گذشته، افزود: در حوزه وصول درآمدهای عمومی آذربایجان‌شرقی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب شاهد تحقق ۱۲۲ درصدی و ۱۱۹.۲۳ درصدی نسبت به رقم مصوب بودیم.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات ستاد درآمد و تجهیز منابع استان آذربایجان‌شرقی با هدف پیگیری وصول و رشد درآمدهای استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود، از همین رو، رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همچنین مجوز فروش ۲۴ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های دولتی آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۲ اخذ شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در تبدیل اسناد دفترچه ای از تک برگ عادی به اسناد تک برگ دولتی نیز با افزایش مواجه بودیم که در سال گذشته این تعداد به ۱۷ هزار و ۵۱۸ فقره رسید.

درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۹، ۴۲ هزار میلیارد ریال مصوب شده بود که ۱۰۸ درصد معادل ۴۵ هزار میلیارد در سال ۱۴۰۰، ۶۵ هزار میلیارد ریال مصوب و ۷۶ هزار میلیارد ریال معادل ۱۱۶ درصد و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۰ هزار میلیارد ریال مصوب و ۱۲۲ هزار میلیارد ریال معادل ۱۲۲ درصد وصول شد.

برای سال ۱۴۰۲ نیز رقم مصوب ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بود که ۱۷۸هزار میلیارد ریال معادل ۱۱۹.۲۳ درصد وصول شد.

دیگر خبرها

  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی استان بوشهر
  • ۱۹ هزار میلیارد تومان حق عوارض آلایندگی استان بوشهر وصول می‌شود
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر