Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی گناوه و با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی بوشهر در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق در انباری در یکی از خیابان‌های شهر گناوه، اقدامات تخصصی و فنی خود را در این خصوص آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی انبار دپوی سیگار، با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و تعداد ۴۸۰ بسته تنباکو میوه‌ای کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان شده است، افزود: در همین رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ سوسنی از عزم جدی پلیس برای مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده انبار کالا‌های قاچاق یا اختفای کالا‌های اساسی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که مقادیری کالای خارجی در انباری در مهدی آباد شهر ری، تخلیه و دپو شده است. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی از غرب کشور به این مکان منتقل و دپو شده تا در سطح بازار توزیع شود.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه با مقام قضایی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و پس از اخذ مجوز اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های داخل آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. همچنین ماموران مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع اکتان بنزین به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان در محل دپو شده است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کالا‌های قاچاق کشف شده شامل ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان بوده که حدود ۲۵ میلیارد ریال ارزش ریالی داشت.

افشاری با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد، گفت: متهم نیز به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

منیع:ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری