Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت پدرو به بارسلونا؟

طرفداری - پدرو، مهاجم چلسی مایل است به بارسلونا برگردد.

پدرو که حالا 32 ساله است و زیر نظر لمپارد به یک بازیکن نیمکت نشین در چلسی تبدیل شده، محصول آکادمی لاماسیا است که نقش غیرقابل انکاری در رقم خوردن طلایی ترین عصر تاریخ بارسلونا داشت. او اگرچه در آخرین فصول حضورش در بارسا تقریبا نیمکت نشین شده بود اما باز هم مهره تاثیرگذاری به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتقال پدرو به چلسی، باز هم او بازیکن ارزشمندی برای آبی‌های لندن بود اما ظاهرا زمان جدایی او از این تیم فرا رسیده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، پدرو می‌گوید:

بازگشت به بارسلونا یکی از گزینه‌هایی است که همیشه روی میز است که امیدوارم تحقق پیدا کند. همه از عشق و علاقه من به بارسا خبر دارند و مشخصا بازگشت به این تیم، همیشه جزو گزینه‌ها است. همیشه این را گفته‌ام. اگر به بازیکن فعلی تبدیل شده‌ام، به خاطر بارسلونا بوده است. به همین خاطر صمیمت و علاقه خاصی به بارسا دارم. از آنجا خاطرات زیادی دارم. سال‌ها در بارسا بودم و همه به من محبت می‌ورزیدند.

چیزی که نمی‌دانم این است که تصمیم گیری درباره بازگشت من بر عهده مربی است یا رئيس باشگاه یا فرد دیگری. انتقال بعید و دشواری است ولی از نظر من یکی از گزینه‌ها است. خوشحالم که بخشی از تاریخ پرافتخار بارسلونا بوده‌ام.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا برنامه‌ای برای نگه‌داشتن ژاوی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب سیزدهمین بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت. از زمانی که ژاوی هرناندز سرمربی تیم تصمیم خود را برای کناره‌گیری در پایان فصل اعلام کرده، غول کاتالان هنوز شکست نخورده است.

در هفته‌های اخیر، گزارش‌های متعددی منتشر شده است که نشان می‌دهند بارسلونا می‌خواهد ژاوی را متقاعد کند که در این تیم بماند، اگرچه این بازیکن ۴۴ ساله بارها تاکید کرده است که تصمیمش را عوض نخواهد کرد.

به‌نظر می رسد بارسلونا اکنون امیدهای خود را برای متقاعد کردن ژاوی برای ماندن از دست داده است، همانطور که دکو، مدیر ورزشی تیم، در مصاحبه با موندو دپورتیوو این را تایید کرده است.

او گفت: «در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی وجود ندارد. اگر وجود داشته باشد، صحبت خواهیم کرد. او عملکرد عالی‌ای داشته و من و لاپورتا بارها اعلام کرده‌ایم که دوست داریم بماند اما او چندین بار گفته قصد ندارد تصمیمش را تغییر دهد. اگر چیزی عوض شود متوجه خواهیم شد.»

دیگر خبرها

  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • میلان را به رئال، بارسا و سه پیشنهاد دیگر ترجیح دادم
  • عصبانیت شدید چشمی از دو بازیکن!
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • بارسا برنامه‌ای برای نگه‌داشتن ژاوی ندارد