Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: به منظور بررسی اتفاقات روز دانشجو در دانشگاه پیام نور نهاوند تیم بازرسی به منظور بررسی موارد به این شهرستان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، برنامه «روز دانشجو» در دانشگاه پیام نور نهاوند همراه با اجرای دابسمش چند تراک موسیقی زیرزمینی خوانندگان غرب‌نشین و هنجارشکنی‌ در آن بود که این اقدام با اعتراض برخی از تشکل‌های دانشجویی و مسوول بسیج دانشجویی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در این باره به خبرنگار فارس گفت: بنده به عنوان سخنران در مراسم دانشگاه نهاوند حضور داشتم و آنچه در این مراسم اجرا شد، در حد عرف و معمول این نوع برنامه‌ها بود‌.

صفی‌الله صفایی با بیان اینکه صوتی از فرد خاصی پخش نشد و موسیقی زنده اجرا شد اظهار کرد: میهمانان مراسم نیز از اساتید دانشگاه، دانشجویان و حتی مسوول بسیج دانشجویی نهاوند بودند.

وی با اشاره به اینکه هتک حرمت یا برنامه غیرمتعارف در این برنامه رخ نداد افزود: با این وجود مقرر شد یک تیم بازرسی از استان به این شهرستان اعزام و بررسی‌های لازم را به عمل آورند و اقدامات لازم انجام شود.
انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو استان همدان بازرسی مراسم روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و... در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

کد خبر 6082074

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند 
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان