Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:24:40 GMT

انتقال بسته‌های پستی با پهپاد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۲۶۹

انتقال بسته‌های پستی با پهپاد

محمد جواد آذری جهرمی روز دوشنبه در افتتاحیه سومین رویداد «تهران هوشمند» اعلام کرد: برای مردم ایران یک سورپرایز ویژه دارد که آن را پنج‌شنبه اعلام می‌کند.
پس از اعلام این خبر از سوی وزیر ارتباطات گمانه‌زنی‌ها درباره سوپرایز ویژه بین کاربران آغاز شد و تا دقایقی پیش نیز ادامه داشت.
آذری جهرمی پس از چند روز سورپرایز ویژه‌اش را به ملت ایران از طریق پستی اینستاگرامی و پس از آن در یک رشته توئیت اعلام کرد: خانم‌ها و آقایان، به پست + (پُست پِلاس) خوش آمدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به جای صحبت و جلسه، چند اقدام عملیاتی انجام دادیم که واقعا هزینه‌ها کمتر شود و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم.
وی در خصوص اقداماتی که در طرح پست انجام دادند، گفت: انتقال بسته‌های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه‌ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد.

انتقال سریع دارو به بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و... از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود. در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده‌اند. ما می‌توانیم. خدا قوت به تمام جوانان ایرانی برای این دستاورد.

آذری جهرمی با اشاره به این‌که شرکت ملی پست قرار است به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی مجهز شود، اعلام کرد: همچنین به مناسب آغاز پست+، ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود. لطفا برای اطلاع بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.
او در پایان افزود: بالاخره ممکن است خبر خوب زیادی در این مدت نشنویم یا حتی از شنیدن سورپرایز تعجب کنیم. اما من تمام تلاشم را می‌کنم که حداقل به اندازه‌ سهم خودم برای شما مردم کار کنم و خبر خوب بدهم. همین شادی و هیجانی که این مدت در جامعه ایجاد شد خیلی ارزشمند است. کشور و مردم بزرگی داریم و باید قدرشان را بدانیم. باید ایران را بهترین و پیشرفته‌ترین کشور دنیا کنیم.

برچسب‌ها پهپاد شرکت ملی پست ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمدجواد آذری جهرمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پهپاد شرکت ملی پست ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمدجواد آذری جهرمی پهپاد شرکت ملی پست ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از اصابت پهپاد انتحاری اوکراینی به پالایشگاه روس‌ها

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ردگیری گرگ ها در برف با پهپاد (فیلم) لحظه هدف قرار گرفتن دو فلسطینی به خاطر یک اشتباه (فیلم) هوش مصنوعی در خدمت ترور ! (یک ویدئوی عجیب)

دیگر خبرها

  • کاربردهای جالب پهپاد در چین (فیلم)
  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • ویدئویی از اصابت پهپاد انتحاری اوکراینی به پالایشگاه روس‌ها
  • سخنان غیر واقع برای تخریب دستاورد دولت سیزدهم
  • سورپرایز ترکمنستان برای امیر قلعه نویی
  • سورپرایز تیم ملی: ترکمنستان ۵ بازیکن جدید آورد
  • سورپرایز تیم ملی: ترکمنستان 5 بازیکن جدید آورد
  • اجرای بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خطوط انتقال پرفشار گاز در کشور