Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@18:07:38 GMT

سورپرایز آقای وزیر ارتباطات+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۳۰۰

سورپرایز آقای وزیر ارتباطات+ عکس

صراط:

وزیر ارتباطات روز دوشنبه در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، به اعلام یک خبر به صورت سورپرایز در روز پنجشنبه اشاره کرده بود.

محمدجواد آذری جهرمی نوشت:

خانم‌ها و آقایان،
به پست + (پُست پِلاس) خوش آمدید!

ما به جای صحبت و جلسه، چند اقدام عملیاتی انجام دادیم که واقعا هزینه‌ها کمتر بشه و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین در طرح پست+:

* انتقال بسته‌های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه‌ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد. انتقال سریع دارو به بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و... از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود. در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده‌اند. ما می‌توانیم! خدا وقت به همه‌ی جوانان ایرانی برای این دستاورد!

* تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی

همچنین به مناسب آغاز پست+، ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود.
لطفا برای اطلاع بیشتر به سایت post-plus.ir مراجعه فرمایید.


در مورد این موج سورپرایز باید خدمتتون بگم که خیلی‌ از کامنت‌ها و توییت‌ها و استوری‌ها و پیامک‌ها رو خوندم. واقعا خلاقیت شما مردم عزیز و اعتماد و لطفی که به بنده به عنوان خادم خود دارید یک دنیا ممنونم.

 

اتفافا خیلی از این سورپرایزها مثل ارسال ماهواره جدید، ارزان کردن اینترنت، #پایان_وس و ... رو در تقویم گذاشتم و در دو هفته آینده از این دستاوردها و خدمات زیاد خواهیم دید :)

امیدوارم تلاش‌هایم برای رفع فیلترها هم به نتیجه برسه ، خیلی از توییت‌ها و کامنت‌ها رو برای بقیه در جلسات می‌خونم تا بالاخره با واقعیت‌های جامعه و خواسته‌های شما آشنا شوند.

بالاخره ممکنه #خبر_خوب زیادی در این مدت نشنویم یا حتی از شنیدن سورپرایز تعجب کنیم. اما من تمام تلاشم رو می‌کنم که حداقل به اندازه‌ی خودم برای شما مردم کار کنم و خبر خوب بدهم. همین شادی و هیجانی که این مدت در جامعه ایجاد شد خیلی ارزشمنده. کشور و مردم بزرگی داریم و باید قدرشون رو بدونیم. باید ایران رو بهترین و پیشرفته‌ترین کشور دنیا کنیم!

دوستتون دارم.
ارادتمند شما مردم بزرگوار،
محمدجواد

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر ارتباطات سورپرایز وزیر ارتباطات نمایشگاه تهران هوشمند صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 سورپرایز درفت 2024؛ از بازگشت هیولا تا قهرمان المپیک/ اخبارWWE

درفت 2024 به تاریخ 8 و 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

درفت 2024 WWE طی دو شب و به عنوان بخشی از شوهای فرایدی نایت اسمکدان و ماندی نایت راو هفته آینده برگزار خواهد شد.

طرفداری | درحالیکه از همین پنجشنبه درفت NFL به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی سال ایالات متحده برگزار خواهد شد، WWE نیز در تصمیمی هوشمندانه تصمیم گرفت تا درفت 2024 را همزمان با این رویداد برگزار کند. بی تردید یکی از مهمترین بخشهای درفت جابجائی ستارگان بین برندهای متفاوت خواهد بود؛ همانطور که پارسال گونتر به برند قرمز منتقل شد و بابی لشلی به برند آبی رفت. آنچه درفت 2024 را از رویدادهای مشابه سالیان گذشته متمایز می‌کند، این حقیقت است که اینبار وینس مکمن هیچ نقشی در این اتفاق ندارد و همه چیز تحت امر ترپیل اچ انجام می‌پذیرد. 

قهرمان المپیک به عضویت یک گروه منفور درمی‌آید

بعد از خیانت چد گیبل به سمی زین در ماندی نایت راو هفته پیش، شایعاتی از تشکیل یک گروه منفور به رهبری او به همراه کرید برادرز به گوش می‌رسند. کریدز عملکرد قابل قبولی را از زمان اضافه شدن به برند قرمز نشان دادند، اما یک هیل ترن (تغییر به کاراکتر منفور) می‌تواند جایگاه آنها را بیش از پیش بهبود ببخشد. قبل از بازی چد گیبل برابر سمی زین برای لحظاتی شاهد تمرین کردن این 3 با یکدیگر بودیم. 

انتظار داریم که گیبل 38 ساله در ماندی نایت راو پیش رو توضیحاتی درباره رفتارش ارائه دهد و هنگام ضبط این پرومو ممکن است کرید برادرز نیز او را همراهی کنند. از سوی دیگر گیبل استیوسون با وجود تبلیغ زیادی که به سبب سابقه درخشان او در کشتی آزاد انجام گرفت، هنوز نتوانسته چه در NXT و چه در جمع ستارگان اصلی تاثیرگذار باشد. گیبل تاکنون در چند بازی بدون پخش تلویزیونی نیز به عنوان کارکتر هیل ظاهر شده است. به نظر تیم نویسندگان WWE برای او شرایطی مشابه کورت انگل در نخستین روزهای حضورش در کشتی کچ مدنظر دارند. اضافه شدن این قهرمان المپیک به گروه جدید چد گیبل طی درفت 2024 سورپرایز بزرگی خواهد بود.

بازگشت نام‌های بزرگ

بازگشت ستارگان معمولا بخش مهمی از رویدادهای بزرگ مانند راوی بعد از رسلمنیا هستند. همانطور که در اسمکدان بعد از رسلمنیا 40 نیز تاما تونگا با آمدن به WWE و اتحاد با سولو سیکوا شوک بزرگی به بلادلاین وارد کرد. الکسا بلس و کارملا هر دو برای مدتی از میادین به دور مانده‌اند و این احتمال وجود دارد که هر دوی آنها در بازی بتل رویالی که برای تعیین قهرمان جدید کمربند جهانی WWE برگزار می‌شود حاضر شوند و یا بخشی از درفت 2024 باشند. بران استرومن، نام بزرگی دیگری است که ممکن است طی درفت 2024 شنیده شود. آخرین حضور او در تلویزیون WWE به ماه می پارسال برمی‌گردد. طی هفته‌های اخیر نشانه‌هایی از بازگشت آنکل هودی را نیز شاهد بودیم و بنابراین احتمال بازگشت هر یک از این 4 ستاره وجود دارد.

انتقال قهرمانان NXT به برندهای اصلی

یک اشتباه بزرگ طی درفت پارسال انتخاب قهرمانان وقت NXT بود. ایندی هارتول درست چند هفته قبل از درفت قهرمان کمربند NXT شده بود و کمی بعد دچار مصدومیت شد. آلبا فیر و ایزلا داون نیز قهرمانان تگ تیم NXT بودند که به برند راو منتقل شدند. هر 3 مدت زیادی برای برگزاری اولین بازی خود منتظر بودند. فیر و داون در نهایت بعد از اینکه کمربندهای خود را به راندا روزی و شینا بیزلر باختند، برای ماه‌ها از میادین به دور ماندند. چندی پیش، رکسانا پرز، قهرمان NXT اعلام کرد که تنها چیزی که ممکن است باعث از دست رفتن کمربند او بشود، انتقال به برندهای اصلی طی درفت خواهد بود. با توجه به اینکه او به تازگی این کمربند را به دست آورده، توقع نداریم که WWE دوباره اشتباه پارسال را تکرار کند. به جز ایلیا دراگانوف، سایر قهرمانان NXT به تازگی کمربندهای خودشان را به دست آورده‌اند.

جاجمنت دی یا سایر گروه‌ها تجزیه می‌شوند

 یکی از احتمالاتی که نباید طی درفت نادیده گرفته شوند، تجزیه برخی گروه ها یا جداشدن اعضای آنها است. همان اتفاقی که 3 سال پیش و به دنبال جدایی بیگ ایی برای نیودی افتاد. اکنون که دمین پریست قهرمانی سنگین وزن را در اختیار دارد، ممکن است به تنهایی و جدا از جاجمنت دی به برندی دیگری منتقل شود. راو و اسمکدان به قهرمانان اصلی خود نیاز دارند و او بی شک یکی از انتخاب‌های مهم طی درفت 2024 خواهد بود. غیبت ریا ریپلی نیز به نوعی ممکن است تجزیه جاجمنت دی را تسهیل کند. دیگر گروه‌هایی که احتمال تجزیه آنها وجود دارند عبارتند از ایمپریوم، دمیج کنترل و اتحاد لشلی - پرافیتز.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • سورپرایز جذاب آب و هوایی برای اردیبهشت
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • 4 سورپرایز درفت 2024؛ از بازگشت هیولا تا قهرمان المپیک/ اخبارWWE
  • پروژه فیبرنوری راه‌حل مشکلات ارتباطات کشور است
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد