Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرمهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حکمی مهدی علی‌نژاد را به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب کرد.

علی‌نژاد ۴۳ ساله دارای مدرک دکتراست و تا اکنون رییس فدراسیون ووشوی ایران بوده که طی دو دوره ریاست این فدراسیون رزمی کارنامه‌ای موفق از خود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کرسی‌های متعددی برای ورزش ایران در مجامع بین المللی کسب کرده است.

علی نژاد سال‌ها مدیرکل ورزش وزارت نفت بود و از آنجا بود که با جذب اعتبارات گنجانده شده در قانون بودجه برای دستگاه ورزش به چهره‌ای تاثیرگذار در تامین منابع مالی ورزش ایران تبدیل شد. او سابقه فعالیت در رسانه‌ها را نیز داراست و پیش ازاین گزینه جدی دبیرکلی کمیته ملی المپیک پس از کناره گیری شاهرخ شهنازی بود، اما سعیدی هفته گذشته رسما این پست را در اختیار گرفت.

پیش از این محمدرضا داورزنی در این سمت مشغول به فعالیت بود که بعد از کارنامه ضعیف و پراز ابهام ، برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال استعفا کرد و در نهایت با برگزاری انتخابات، رئیس فدراسیون والیبال شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی علی نژاد مهدی علی نژاد داورزنی معاون ورزش قهرمانی تابناک ورزشی وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)