Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان دماوند از دستگیری ۱۳۵ دختر و پسر در حوزه قضایی دماوند که شمایل شیطان‌پرستی داشتند خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیمی بسابی، دادستان شهرستان دماوند اظهار داشت: بنابر گزارش‌های مردمی و هوشیاری پلیس ۱۳۵ دختر و پسر در حوزه قضایی دماوند که شمایل شیطان‌پرستی داشتند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: قانون ضدفرقه همچنان در راهروهای مجلس دام جوان شیطان پرست برای پسر عمو

وی ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد ۷ نفر در زندان و بقیه افراد با تعهدات لازم آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان دماوند بیان کرد: این افراد مواد روان‌گردان، سلاح سرد، مواد مخدر، چاقو، قمه و غیره به همراه داشتند که علاوه بر این فعالیت‌های غیرمجاز مانند تتو و خالکوبی انجام می‌دادند.

ابراهیمی بسابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال بررسی پرونده این افراد هستیم و از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده پارتی‌ها و مهمانی‌های مشکوک پلیس را در جریان بگذارند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین شیطان پرستی اخبار حوادث دستگیری مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند

مهدی محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار اظهار کرد: «در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان طی شش ماه گذشته این دادستانی اقدام به کشف انواع کالا‌های قاچاق و احتکارشده کرده است.»

به گزارش ایلنا، وی افزود: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوارکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخانه، ۹۸ هزار قلم انواع لوازم یدکی در مجموع به ارزش ۹۰۵ میلیارد ریال کشف شد.

دادستان شهریار در پایان تصریح کرد: ۸۹ نفر از قاچاقچیان که در زمینه قاچاق کالا که در سطح شهرستان شهریار اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند.

دیگر خبرها

  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • توضیح منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی!
  • اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ
  • قدردانی مسئولان دماوند از هموطن فداکار در رودهن
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • اعلام دلیل بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده؛ تنش با ماموران عفاف و حجاب!
  • بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده سر حجاب!
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی در دماوند