Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۱ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سرقت  در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از انهدام باند حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل و موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم کوچک زائی گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت موتور سیکلت در یکی از مناطق شهر خاش موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ خاش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: ماموران پلیس بررسی دقیق سرقت‌ها و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: ماموران این فرماندهی روز گذشته متهم و ۲ همدستش را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۳ دستگاه موتورسیکلت و حدود ۵۰۰ متر کابل برق مسروقه کشف کردند.

سرهنگ کوچک زایی بیان داشت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی طی چند مرحله بازجوئی‌های علمی پلیس به ۹ فقره سرقت سیم کابل برق و ۳ فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان خاش معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را درجهت حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مهم، مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رهایی گروگان ۲۱ ساله پس از ۱۳۶ روز اسارت

جانشین انتظامی استان از رهایی گروگان ۲۱ ساله از چنگال آدم ربایان روز اسارت خبر داد.

سردار احمد طاهری  گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در دوم مردادماه سال جاری و ربوده شدن جوانی ۲۱ ساله در یکی از مناطق شهر مشهد توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی مشخص شد، این فرد ساکن تهران بوده و برای انتقال سند یک دستگاه پژو پارس خودرو به مشهد مراجعه می‌کند که توسط افراد ناشناس گروگان گرفته می‌شود.

سردار طاهری بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد، گروگانگیران با پدر این فرد، در پی خرید و فروش خودرو اختلاف حساب داشته و طی تماس تلفنی با خانواده اش برای رهایی وی، ۳ میلیارد ریال بدهی را مطالبه کرده اند.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و به اطلاعاتی در خصوص انتقال فرد ربوده شده به سیستان و بلوچستان دست یافتند.

او  عنوان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی روز گذشته محل نگهداری فرد ربوده را شناسایی و عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: آدم ربایان که خود را در یک قدمی پلیس می‌دیدند گروگان را قبل از رسیدن تیم‌های عملیات ویژه پلیس رها و از محل متواری شده بودند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

قاتل فراری پس از ۱۲ سال زندگی مخفیانه به دام افتاد

با تلاش و پیگیری پلیس عامل قتل مرد ۲۵ ساله در روستای در شهرستان ایرانشهر پس از ۱۲ سال زندگی مخفیانه در شهرستان چابهار دستگیر شد.

سردار احمد طاهری  جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دوازدهم بهمن ماه سال ۸۶ در پی گزارش یک فقره قتل در روستایی در شهرستان ایرانشهر عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های های به عمل آمده مشخص جوانی ۲۵ ساله به ضرب سه گلوله سلاح کلاش به ناحیه شکم قبل از رسیدن به مراکز درمانی فوت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری قاتل که از زمان جنایت متواری شده بود ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفایش در یکی از روستا‌های شهرستان چابهار بدست آمد.

سردار طاهری عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان چابهار با اطلاعات بدست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و سرانجام محل اختفای متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را صبح روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش از محل کشف کردند.

او  اظهار داشت: متهم ۴۹ ساله در بازجوئی‌های علمی پلیس به جرم خود اعتراف و اعلام داشت در روز حادثه مقتول پس از کتکاری پسر ۷ ساله اش در کنار رودخانه روستا و مشاجره لفظی با عموی اش، عصر همان روز در حالی که سلاح گرم بدست داشته به درب منزل آن‌ها آمده و وی نیز با اسلحله کلاش به سمتش شلیک کرده و از آن زمان با زندگی کارگری به صورت مخفیانه زندگی می‌کرده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳ سارق مسلح خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

جانشین انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری ۳ عضو یک باند سرقت‌های مسلحانه خودرو در ایرانشهر در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرداراحمد طاهری گفت: ساعت ۱۴:۰۰ روز هجدهم آذرماه یک فقره سرقت خودرو در شهرستان ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او تصریح کرد: با حضور عوامل انتظامی مردی جوان به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت به همراه ۲ تن از دوستانش داخل خودرو در حاشیه خیابان نشسته بودند که ۲ مرد جوان به صورت پیاده با سر و صورت پوشیده با تهدید سلاح کلت آن‌ها را از خودرو پیاده و ضمن گرفتن گوشی تلفن همراه یکی از آنان به سرعت بوسیله خودرو مسروقه از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر پس از بررسی دقیق اظهارات فرد مالباخته تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این سرقت مسلحانه آغاز کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه اعضای این باند را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به محل را به محاصره خود در آوردند.

او ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی ایرانشهر پس از هماهنگی با قاضی کشیک در یک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شدند و سه عضو این باند سرقت‌های مسلحانه را ۲۶، ۴۲ و ۴۳ سال سن دارند را دستگیر و خودرو مسروقه را مخفیگاه آنان کشف و به مالباخته تحویل دادند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو شیرخشک قاچاق در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو شیر خشک قاچاق خبر داد.

سرهنگ  حمیدرضا اکبری گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های گشت پلیس زاهدان هنگام گشت زنی به ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او  افزود: با نزدیک شدن عوامل گشت انتظامی راننده خودرو‌ها متواری و در بازرسی از این ۲ خودرو ۷۲ کیسه ۲۵ کیلویی شیر خشک قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به توقیف خودرو‌ها اظهار داشت: کارشناس اداره گمرک ارزش شیرخشک‌های کشف شده را ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

او عنوان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد متخلف ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کاهش ۴۰ درصدی وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

سرهنگ «قدرت حیدری‌زاد» در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیروهای ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.
این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است گفت: از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت خودمراقبتی از پارک کردن خودروها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت
  • غافل گیری سارق اماکن خصوصی توسط پلیس در مرزداران
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران