Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوار‌یم در سال آینده در استمرار برنامه‌های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را برگزار کنیم. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس عبدالحمید احمدی در ششمین یاداوراه شهدای ورزشکار استان هرمزگان اظهار داشت‌: اینکه تاکید مقام معظم رهبری ما را موظف کرده ‌که همواره  شهدا را یاد کنیم  به این دلیل است که  امروز هر توفیق و پیشرفتی در جمهوری اسلامی ایران به دست آمده ‌مدیون ایثار و رشادت‌های  شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا چراغ راه هدایت، معلم ، مربی و هدایت‌گر جامعه هستند و در مسیر شهدا بودن به این معناس که هیچ بن بستی وجود نخواهد داشت‌.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امروز ما نیازمند شهدا هستیم زیرا وعده‌های الهی در رابطه با شهدا محقق شده و ما هستیم که باید برای پیمودن راه تعالی و پیشرفت راه شهدا را ادامه دهیم.

یادواره شهدای دانشجویی مدافع حرم و امنیت در دزفول برگزار شد +تصویرلرستان| درمانگاه شهدای مدافع حرم پلدختر افتتاح شدیادواره شهدای صابرین برگزار می‌شود

احمدی عنوان کرد: تقدیم بیش از 5 هزار شهید توسط جامعه ورزش در دفاع مقدس از کارنامه های درخشان جامعه ورزشی کشور  است.

وی تصریح کرد: افتخار ورزشکاران امروز ما این است که مدال های خود را به شهدا تقدیم می کنند و هر کدام از آن ها شهیدی را به عنوان الگو انتخاب کردند.

احمدی تاکید کرد:امیدوار هستیم در سال آینده در استمرار برنامه های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را برگزار کنیم و نام بزرگ شهدا را فریاد بزنیم و منش آن ها را تبلیغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تک تک ورزشکاران ما باید به دنبال این باشند که با شهدا بیشتر آشنا شوند .

انتهای پیام/865

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این اجلاسیه آغازین اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۷ اجلاسیه برای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

کد خبر 6088397

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان