Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:09:32 GMT

جدال با والیبال شهرداری جوان ارومیه سخت است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۵۵۹

جدال با والیبال شهرداری جوان ارومیه سخت است

امیر آرایش روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال شهرداری جوان سابقه طولانی در لیگ برتر و دسته یک کشور دارد و از بازیکنان آماده و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است و بازی کردن در شهری که لقب مهد والیبال ایران را با خود یدک می‌کشد برای هر تیمی سخت و حساس است.

وی با بیان اینکه تیم والیبال گل‌نقش آران و بیدگل با ۲ باخت و یک پیروزی به کار خود در لیگ کشور ادامه می‌دهد، بیان کرد: بازیکنانم در دیدارهای هفته اول و دوم به ترتیب نتیجه را به تیم‌های کیمیاگر تهران و هورسان رامسر واگذار کردند ولی هفته گذشته با برتری سه بر یک مقابل اسپورت هوشیار تبریز از روحیه خوبی برای دیدار فردا مقابل تیم شهرداری جوان ارومیه برخودار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جو سنگین و کمبود امکانات و تجهیزات موجود تیم هورسان رامسر (از نظر سیستم گرمایشی و توپ‌های غیر استاندارد) در جریان هفته دوم مسابقات ابراز نارضایتی کرد و ادامه داد: رقابت‌های لیگ دسته یک کشور پس از لیگ برتر دومین رویداد مهم در سطح کشور است و مسوولان برگزاری و ناظران فدراسیون باید در نحوه برگزاری آن دقت نظر لازم را داشته باشند تا تیم‌های میهمان با مشکل مواجه نشوند.

سرمربی تیم والیبال گل‌نقش آران و بیدگل گفت: این تیم نخستین حضور در لیگ کشوری را تجربه میکند و بدون شک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه فردا، ۲۲ آذرماه  از ساعت ۱۵ در هفته چهارم لیگ دسته یک کشور میزبان تیم گل نقش آران و بیدگل در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه است و سومین میزبانی خود در مسابقات فصل جاری را تجربه می‌کند.

تیم شهرداری جوان ارومیه هم‌اکنون با کسب ۹ امتیاز کامل در رده نخست جدول گروه ۲ قرار دارد؛ این تیم امسال با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست، کاپیتان اسبق تیم ملی در کوران رقابت‌های دسته یک کشور حضور یافته‌است.

این مسابقات با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز،  خوش‌سیمای آمل، اودیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه است.

در گروه یک این مسابقات نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم در لیگ دسته یک کشور بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی در رقابت‌های لیگ دسته کشور است که با وجود آنکه چندین سال است در این مسابقات حضور دارد ولی امسال به دلیل نداشتن اسپانسر انصراف داد.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه آران وبیدگل فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درآخربن بازی هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی پوشان ملاثانی عصرامروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که آبی پوشان با ۲ گل پیروز از میدان خارج شدند.

شاگردان سیاوش اکبرپور با ثبت این نتیجه با ۳۳ امتیاز درمکان دوازدهم جدول رده بندی باقی ماندند.

علی فاتح و دانیال مومنی در دقایق ۱۹ و ۴۰ گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

این بازی پیش از این قرار بود روز گذشته برگزار شود که به علت لغو و مسافت طولایی اهواز به مشهد به امروز موکول شد.

تیم نفت مسجدسلیمان نیز روز بییت وششم فروردین ماه با ۲ گل تیم مس شهربابک را شکست داده بود و با ۵۳ امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی قرارگرفت.

دوم اردیبهشت ماه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوشان در هفته بیست وهشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف تیم‌های مس سونگون ورزقان تبریز و فجرسپاسی شیراز می‌روند.

۱۸ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • تقویت تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب 
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند