Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@17:39:25 GMT

۳۸سال زندانی برای ۳فوتبالیست به جرم تجاوز

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۶۲۷

سه بازیکن فوتبال در اسپانیا که اتهام‌شان برای تعرض به یک فرد زیر سن قانونی در این کشور اثبات شده است، برای مدتی طولانی پشت میله‌های زندان خواهند بود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آسوشیتدپرس، سه تن از بازیکنان سابق یک تیم دسته چهارمی در فوتبال اسپانیا، امروز (پنجشنبه) به جرم تعرض به دختری ۱۵ ساله به ۳۸ سال حبس محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این سه بازیکن که قبلاً عضو تیم آراندینای اسپانیا بودند، کارلوس کوادرادو، ویکتور رودریگس و رائو کالوو نام دارند که هر یک از آن‌ها باید ۳۸ سال پشت میله‌ها باشند.

هنوز مشخص نیست این افراد که اتهام‌شان را رد می‌کنند نسبت به حکم صادر شده اعتراض خواهند کرد یا نه. این سه نفر متهم هستند که سال ۲۰۱۷ در یک آپارتمان اجاره‌ای، به یک دختر زیر سن قانونی تعرض کرده‌اند. آنها، اما اتهام تجاوز را رد کرده و مدعی شده‌اند از اینکه قربانی‌شان زیر سن قانونی بوده اطلاعی نداشته‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی تجاوز جنسی فوتبالیست زندانی تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی