Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سردار علیرضا تنگسیری امشب در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد مهدی موعود اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا همواره در وجود ما باقی است چرا که آنان با گذشتن از جان خودشان به جامعه حیات و جان دوباره‌ای بخشیدند.

وی افزود: پیروی از راه شهدا باید در عمل به وصیت و آرمان شهدا باشد و کسانی که به راه شهدا خیانت می‌کنند، بدون شک تاوان سختی خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که شهدای مدافع حرم قدم بزرگی در تأمین امنیت ملی ما برداشتند، خاطرنشان کرد: همه کسانی که دل در راه شهیدان دارند و در این مراسمات حضور می‌یابند، از فیوضات راه شهیدان برخوردار خواهند شد.

سردار تنگسیری عنوان داشت: شهدا امروز نظاره‌گر ما هستند و عملکرد امروز ما در رهروی از راه شهیدان بدون شک معیاری برای ارزیابی ما در آخرت خواهد بود.

وی یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم عبدلحمید سالاری و شهید خلیل تختی نژاد از استان هرمزگان را گرامی داشت و گفت: این دو شهید حقیقتا از پاسداران با ایمان و خداجوی سپاه بودند و راهی که در دفاع از حرم مطهر اهل‌بیت برگزیدند، راه سعادت و عاقبت‌بخیری آنها شد و این راه امروز به موفقیت و صلابت رسیده است.

این فرمانده سپاه با اشاره به تداوم داشتن خباثت‌های جبهه استکبار بر علیه ملت ایران و ضرورت هوشیاری آحاد جامعه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به فضل خداوند توانسته بر همه تهدیدات پیرامونی غلبه کند و بدون شک در ادامه راه نیز دشمنان قادر به ضربه زدن به کیان نظام و امنیت مردم ما نخواهند بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار تنگسیری توطئه ها دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسیون فرهنگی که جز اولین واحدها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند