Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال اینتر رضایت باشگاه آتالانتا را برای خرید هافبک سوئدی این تیم جلب کرده است. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه کوریره دلاسرا مدعی شده است که باشگاه اینتر به آتالانتا پیشنهادی 35 میلیون یورویی داده است تا هافبک این تیم دژان کولوسِفسکی را به خدمت بگیرد و این پیشنهاد توانسته نظر مدیران تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش برگامو را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هنوز یک مانع بزرگ بر سر انتقال این بازیکن به سن‌سیرو وجود دارد و آن باشگاه پارماست، باشگاهی که کولسفسکی را تابستان امسال از آتالانتا قرض گرفت. گویا پارما حاضر نیست این بازیکن را که تا الان فصل خوبی داشته است، در میانه راه از دست بدهد و می‌خواهد تا پایان قراردادش حفظ کند.

در صورتی که اینتر نتواند پارما را برای انتقال کولوسفسکی راضی کند، کونته به سراغ گزینه دومش خواهد رفت که این بازیکن آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسلوناست. کونته زمانی که سرمربی یوونتوس بود، ویدال را تمرین داده و شناختی کافی از او دارد. او از باشگاه خواسته ویدال را در بازار ژانویه از بارسلونا قرض بگیرند و بعد در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن در پایان فصل قراردادش را قطعی کنند.

ضرر مالی قابل توجه باشگاه اینتر به دلیل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

 

کولوسفسکی 19 ساله دوران بازیگری حرفه‌ای خود را در آتالانتا آغاز کرد، اما از آنجایی که در این تیم فرصت چندانی برای بازی به دست نمی‌آورد، تابستان امسال به صورت قرضی به پارما پیوست.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آتالانتا اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتالانتا اینترمیلان آتالانتا اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میلاد فخرالدینی یکی از خریدهای بحث‌برانگیز استقلال در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات بوده است، چرا که هم سن بالایی دارد و هم از نظر کیفی، سال‌ها پیش در فهرست مازاد همین تیم قرار گرفته بود. از سوی دیگر خیلی‌ها عقیده دارند بعد از مصدومیت کوین یامگا، می‌شد فرصت را در اختیار بازیکن جوانی همچون سامان تورانیان قرار داد.

بیشتر بخوانید: بازیکن استقلال در آستانه جدایی

با این حال فخرالدینی جذب شده و در ۲بازی اخیر هم به‌واسطه مصدومیت صالح حردانی در ترکیب اصلی قرار گرفت. از قضا او بسیار خوش‌اقبال بود که خطای شدید دقیقه سومش روی بازیکن آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم داور مواجه نشد. کارشناسان داوری عقیده دارند فخرالدینی در این صحنه باید اخراج می‌شد؛ اتفاقی که اگر رخ می‌داد، استقلال باید کل مسابقه را ۱۰‌نفره بازی می‌کرد و اگر نتیجه نمی‌گرفت، فشار بسیار شدیدی روی فخرالدینی می‌آمد.

کد خبر: 1227311 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی