Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@18:45:40 GMT

نکته بهداشتی: آرایش ایمن برای پوست

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۷۵۲

نکته بهداشتی: آرایش ایمن برای پوست

این راهنمایی‌ها را برای ایمن ماندن پوست در هنگام آرایش در نظر داشته باشید:

- ریمل خود را پس از سه ماه و فراورده‌های آرایشی مایع را پس از شش ماه دور بریزید.

- هرگز از مواد آرایشی که تغییر بو، رنگ یا قوام داده‌اند، استفاده نکنید.

- به دنبال فراورده‌های آرایش صورت بگیرید که حاوی زینک اکساید (اکسید روی) باشند و عامل محافظت در برابر خورشید یا SPF مساوی ۳۰ یا بالاتر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- فهرست مواد شیمیایی افزاینده خطر سرطان پستان را مرور کنید تا از فراورده‌های حاوی اجزای دارای خطر سرطان دوری کنید.

- همیشه آرایشتان را قبل از رفتن به بستر پاک کنید.

رابطه استفاده از رنگ موی دائمی با افزایش خطر ابتلا به سرطان پستان کد خبر 469723 برچسب‌ها مجله نکته بهداشتی روز پوست لوازم آرایشی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پوست لوازم آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس شبکه دامپزشکی بروجرد از ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در شهرستان خبر داد.

امین مهدی‌زاده امروز ۲۷ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجاکه یکی از رسالت‌های مهم سازمان دامپزشکی کشور نظارت بهداشتی بر کلیه فراورده‌های خام با منشأ دامی از مزرعه تا سفره مردم است این طرح از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ لغایت۱۴۰۳/۱/۲۱ با هدف نظارت بر کلیه مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی شهرستان بروجرد شامل قصابی‌ها، مرغ و ماهی‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه‌بندی و بسته‌بندی و ... توسط اکیپ‌های سیار متشکل از کارشناسان اداره دامپزشکی بروجرد به‌صورت تخصصی و یا در قالب گشت مشترک با سایر ادارات ذی‌ربط (ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت محیط، صمت، جهاد کشاورزی شهرستان) انجام شد.

رئیس شبکه دامپزشکی بروجرد اضافه کرد: در این طرح تمامی مراحل تولید، بسته‌بندی و عرضه کلیه فراورده‌ها مورد رصد و پایش و بازرسی بهداشتی قرار گرفت.

مهدی‌زاده ادامه داد: در این راستا موارد عدم انطباق با ضوابط بهداشتی دامپزشکی صورت‌جلسه و مشمول اخطار، معرفی به مراجع قضائی و یا پلمب و جلوگیری از فعالیت قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در این مدت یاد شده ۴۸۵ مورد بازدید بهداشتی از این اماکن صورت گرفته که طی آن مقدار ۳۴۰ کیلوگرم فرآورده تاریخ گذشته و غیرقابل‌مصرف ضبط و امحاء و تعداد ۲۸ فقره پرونده تخلف برای متخلفین این حوزه تشکیل و تعداد ۶ واحد متخلف قصابی و رستوران به علت تخلفات بهداشتی دامپزشکی پلمب شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با خواص شگفت انگیز کاهو آشنا شوید! از تقویت اسپرم تا پیشگیری از سرطان
  • عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی
  • چهار خاصیت شگفت انگیز آب گوجه فرنگی
  • درآمد حاصل از افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی نصف می‌شود
  • فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب‌های تقلبی هستند
  • ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد
  • تشخیص سرطان پوست در چند ثانیه با گوشی موبایل!
  • چهار خاصیت شگفت‌انگیز آب گوجه‌فرنگی
  • امحای ۱۵۵ تن فراورده دامی غیر بهداشتی در خراسان رضوی
  • معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب