Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:16:36 GMT

سرپرست هیات فوتبال شهرستان یزد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۸۲۲

سرپرست هیات فوتبال شهرستان یزد منصوب شد

رئیس هیات فوتبال استان یزد در حکمی محمود میرجلیلی را به سرپرستی هیات فوتبال شهرستان یزد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عبدالرضا دستا، پس از استعفای مجتبی بیطرف از ریاست هیئت فوتبال شهرستان یزد که پس‌ازآن روسای کمیته‌های فوتبال نیز استعفای خود را اعلام کردند، در حکمی محمود میرجلیلی به‌عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان یزد منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم به شرح ذیل است:

بنا به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و با عنایت به تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان یزد منصوب می‌شوید. امید است در راستای تحقق هرچه بهتر وظایف و مقررات محوله و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های انسانی با اتکا به خداوند متعال و با هماهنگی کامل با دبیر و کمیته‌های هیات فوتبال استان در این عرصه که خدمت به فوتبال آن شهرستان است موفق و پیروز باشید.

 

انتهای پیام/90013

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال یزد فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی امیرحسین دانش کهن را به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای امیرحسین دانش کهن

سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمائید.

از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسالت می‌نماید.

کد خبر 6084189

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان منصوب شد
  • «مجید سلحشور» سرپرست راه و شهرسازی هرمزگان شد