Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس کرمان از مسمومیت هفت کودک در کرمان و بافت خبر داد و گفت: در بسته‌بندی‌های کیک و کلوچه‌ها ارائه شده قرص وجود داشته است. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه تاکنون هفت کودک کرمانی با نشانه‌های مسمومیت و خواب‌آلودگی به اورژانس مراجعه کردند اظهار داشت: چهار کودک در کرمان و سه کودک در بافت به اورژانس مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه این بیماران با درمان سرپایی مرخص شدند گفت: بنا به اظهارات خانواده‌های این بیماران فرزندان آنها پس از خوردن کیک حالت مسمومیت و خواب‌آلودگی پیدا کردند.

ماجرای دامنه دار کیک‌های آلوده به قرص در سیستان و بلوچستان؛ تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به این موضوعماجرای قرص‌های مشکوک در کیک دانش‌آموزان از نگاه وزارت آموزش‌وپرورش و بهداشتاصفهان|ماجرای وجود قرص برنج در کیک؛ دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی، مدیر حوادث و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ابراز اینکه داخل این کیک و کلوچه‌های که به ما ارائه شده قرص بوده است افزود: اما همه این بسته‌بندی‌ها باز شده بوده و مشخص نیست که این قرص‌ها در کجا در داخل کیک و کلوچه‌ها گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه کیک و کلوچه‌ها از شرکت‌های مختلف بودند افزود: خانواده‌ها قبل از استفاده از مواد خوراکی بسته‌بندی شده، از سلامت کامل محصول و محتویات بسته‌بندی شده آن، اطمینان حاصل کنند.

وی به صاحبان فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌کننده مواد خوراکی و آشامیدنی، توصیه کرد مواد خوراکی و آشامیدنی را مستقیماً از کارخانجات و نمایندگی‌های مجاز و شرکت‌های توزیع‌کننده معتبر، تامین کنند.

صابری افزود: بازرسان حوزه غذا و دارو و همچنین کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ضمن بازدید از کارخانجات و مراکز عرضه کننده مواد خوراکی، بر روند تولید و توزیع محصولات خوراکی نظارت کامل داشته و گروه‌های مربوطه، تدابیر  لازم را در این زمینه به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری

مسابقات کاراته قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی آقایان در بخش کاتا با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پور دهقان به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر، بهروز حسینی نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی سوم مشترک شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار متشکل از سبحان عوض پور، محمد علی مسلمی، امیر حسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیر حسن معین الدینی به مربیگری عابد علمدار زاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی زاده به مقام دوم دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • عفونت زخم‌های مجروحان حادثه تروریستی کرمان باساچمه های آلوده
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها