Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: نوسازی تجهیزات اماکن ورزشی می‌تواند کاهش چشمگیر هزینه‌های ورزشی را به همراه داشته باشد.

ژاله فرامرزیان، ۲۱ آذرماه در آیین افتتاح زمین تنیس شهر فرادنبه شهرستان بروجن، اظهار کرد: وظیفه دولت تهیه زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور است اما محدودیت منابع معضل امروز در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نوسازی تجهیزات اماکن ورزشی می‌تواند کاهش چشمگیر هزینه‌های ورزشی را به همراه داشته باشد.

فرامرزیان با اشاره به اینکه به دنبال توزیع عادلانه منابع و زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور هستیم، تصریح کرد: با تمامی محدودیت‌ها، تلاش می‌کنیم پروژه‌ها را سرپا نگه داریم.

وی اماکن ورزشی را مبنای سلامتی و نشاط جامعه دانست و ادامه داد:با حجم بالای ۳۰۰۰ سالن ناتمام ورزشی مواجه هستیم و ایجاد سازه‌های متناسب با نیاز واقعی جامعه اولویت است.

معاون وزیر خاطرنشان کرد: تمامی انتظارات با توجه به محدودیت‌ها، قابل انجام نیست و اولویت امروز، تکمیل پروژه‌ها است.

عملیات ساخت پروژه ورزشی تنیس خاکی شهر فرادنبه سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۸۳۰ مترمربع آغاز و با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم‌اکنون در حوزه بهداشت ۳۷ پروژه نیمه‌کاره با پیشرفت متوسط ۵۲ درصد در حال ساخت است که تکمیل آن به ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، فرهاد غلامی، امروز_پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در همایش استانی هفته ملی سلامت در ساری با بیان اینکه ۵۲۲ پایگاه سلامت در این استان فعالیت دارد، اظهار کرد: یک‌هزار پزشک، مراقب سلامت و منشی در ۴۰۰ پایگاه سلامت بخش خصوصی بدون تحمیل هزینه به دانشگاه روزانه ۱۳ هزار ویزیت و مراقبت را انجام می‌دهند.

وی هفته سلامت را فرصت و بهانه‌ای برای ارتقا و آگاهی مردم در حوزه بهداشت و درمان دانست و افزود: هفته سلامت فرصتی برای ارتقای سواد سلامت و کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه برای ساخت و تجهیز ۱۵ واحد بهداشتی شامل مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت و انبار دارویی با متراژ هفت هزار و ۸۰ مترمربع ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: هم‌اکنون در حوزه بهداشت ۳۷ پروژه نیمه‌کاره با پیشرفت متوسط ۵۲ درصد در حال ساخت است که برای تکمیل آن به ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

غلامی با بیان اینکه در بخش جوانی جمعیت، ۵۵۰ هزار مشاور فرزندآوری منتهی به دو هزار و ۶۰۰ مورد بارداری انجام شده است، افزود: شاهد کم شدن شیب کاهش تولد هستیم که کاهش ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، پنج درصد و در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل یک دهم درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ میلیارد تومان برای ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز ناباروری بهشهر، نوشهر و امام ساری هزینه شده است، یادآور شد: در اجرای طرح غربالگری دیابت و فشار خون در استان و پویش ملی سلامت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال استان مشارکت داشتند که ۳۲ هزار و ۹۲۵ نفر مشکوک به دیابت و ۳۳ هزار و ۲۰۶ نفر مشکوک به پرفشاری خون شناسایی شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سال‌جاری پویش غربالگری سه نوع از سرطان‌ها انجام می‌شود تا افراد مبتلا شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: هشت دستگاه خودرو شاسی‌دار برای مناطق کوهستانی خریداری شد که این خودروها به‌زودی تحویل گرفته می‌شوند، امروز هم شاهد تحویل ۱۰۰ دستگاه موتور بودیم که برای استفاده بهورزان مرد در مناطق مختلف استان خریداری شده است.

کد خبر 747808

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد