Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@15:50:22 GMT

انفجار در سامرا؛ ۷ نیروی الحشد الشعبی شهید شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۵۰۷۲

انفجار در سامرا؛ ۷ نیروی الحشد الشعبی شهید شدند

حمله تروریستی به نیروهای الحشد الشعبی در شهر «سامراء» دستکم ۱۰ شهید یا زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش فارس، کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق روز پنجشنبه از شهید و زخمی شدن ۱۰ نفر از نیروهای الحشد الشعبی در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر سامراء خبر داد.

این کمیته در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یک تروریست انتحاری جمعی از نیروهای عملیات سامراء متعلق به تیپ ۳۱۳ الحشد الشعبی را هدف گرفت که با شهادت هفت نفر از آنها و زخمی شدن سه نفر دیگرشان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

یک مقام امنیتی عراق هم در این باره به وبگاه خبری موازین نیوز گفت: «یک عامل انتحاری سوار بر خودروی بمبگذاری شده خود را نزدیک جمعی از نیروهای الحشد الشعبی از «هنگ ذی قار» منفجر کرد و همه شهدا و مجروحین از استان ذی قار هستند.»

نیروهای الحشدالشعبی در مقطع اخیر که عناصر داعش از وضعیت ناآرامی‌های عراق بهره برداری کرده بود چندین حمله تروریست‌ها در مناطق مختلف بخصوص شرق و شمال عراق به شکلی منحصر به فرد ناکام گذاشتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جهان سامرا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه