Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@09:26:40 GMT

عوامل توزیع کیک‌های حاوی قرص مشکوک شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۵۱۰۰

عوامل توزیع کیک‌های حاوی قرص مشکوک شناسایی شدند

رکنا: مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان گفت: عوامل توزیع کیک‌های حاوی قرص شناسایی شدند.

به گزارش رکنا، هادی بهلولی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یک سری قرص در مناطق نیک‌شهر و چابهار در کیک‌های خاصی کشف شده که در گشت مشترک از سوی وزارت بهداشت، جمع‌آوری شده و در حال حاضر در آزمایشگاه‌های این وزارتخانه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که در حال حاضر این موضوع در دست پیگیری است و نتیجه نهایی بعد از مشخص شدن نتایج آزمایشات در آینده اعلام می‌شود، بیان کرد: نمونه‌هایی که مشکوک به جاسازی قرص بوده از بازار جمع‌آوری شده و برای تشخیص محتوا به آزمایشگاه فرستاده شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان همچنین گفت که منبع و عوامل توزیع کیک‌های مشکوک مشخص شده و در صورتی که نتایج آزمایش نشان دهنده "مورد خاصی" باشد، با عوامل آن برخورد می‌شود.

بهلولی درباره دستگیر شدن عوامل توزیع این کیک‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد و تصریح کرد: در حال حاضر منتظر هستیم مشخص شود چیزی که در کیک‌ها بوده واقعا قرص بوده یا مواد خوراکی و باید تا زمان مشخص شدن جواب منتظر بمانیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه بازار اخبار حوادث سیستان و بلوچستان قرص شناسایی مشکوک کیک اخبار تهران حوادث تهران فیلم دختر عکس ازدواج پسر قتل ویدیو ها دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز

شرکت فرست‌گرافن (First Graphene) الکتروکاتالیست مبتنی بر گرافن با عملکرد بالا و کم مصرف ساخته است که می‌تواند تولید سریع هیدروژن سبز را با استفاده از الکترولیز آب انجام دهد.

به گزارش ایسنا، از الکتروکاتالیست‌ها برای تولید “هیدروژن سبز” استفاده می شود، اما در حال حاضر به فلزات نادر مانند ایریدیم و روتنیم نیاز دارند که می‌توانند هزینه‌های عملیاتی را افزایش دهند. شرکت فرست‌گرافن از فناوری PureGraph®  برای تولید الکتروکاتالیست‌های با عملکرد بالاتر و مقرون به صرفه استفاده می‌کند.

این شرکت یک پروژه ۱۲ ماهه را برای توسعه الکتروکاتالیست‌های ارزان و با عملکرد بالا برای تولید هیدروژن به اتمام رسانده است.

این پروژه با حمایت مالی تقریبا ۱۲۰ هزار دلار آمریکا  انجام شده است و در آن از گرافن برای تولید الکتروکاتالیست استفاده شده است. در این پروژه، فرست‌گرافن فرمولاسیون بهینه پوشش‌هایی را که باید بر روی الکترودها اعمال شود، مورد آزمایش قرار داده است.

فرست‌گرافن الکتروکاتالیست تولید شده خود را با دو کاتالیزور تجاری مختلف مقایسه کرد. نتایج نشان داد که کاتالیزور فرست‌گرافن در مقایسه با کاتالیزور تجاری حاوی ایریدیوم در شرایط مشابه، به انرژی کمتری برای تولید هیدروژن نیاز دارد. این راه حل در مقایسه با یک کاتالیزور تجاری حاوی روتنیوم بسیار خوب عمل کرده است و  درحالی که حاوی همان مقدار روتنیوم بوده، سه برابر بیشتر هیدروژن تولید کرده است.

با این فناوری جدید، شرکت فرست‌گرافن می تواند فلزات نسبتا ارزان‌تر با کمک گرافن مورد استفاده قرار دهد و از آنها برای تولید الکتروکاتالیست با عملکرد بالا استفاده کند.

فرست‌گرافن پس از تأسیس یک مرکز آزمایش اختصاصی در منچستر، توانایی انجام تجزیه و تحلیل الکتروشیمیایی را دارد. این تسهیلات جدید منجر به آزمایش سریع‌تر و مقرون به صرفه تر الکتروکاتالیست‌ها و مواد گرافنی خواهد شد و راه تولید محصولات جدید مانند اکسید گرافن و ایجاد فرصت های جدید کاربردی را برای PureGraph® ایجاد می‌کند.

فرست‌گرافن همچنین با خوشه هیدروژن الکتروشیمیایی بزرگ منچستر (GMEHC) در انگلستان، پروژه جدیدی را آغاز کرده است. GMEHC کنسرسیومی از تأسیسات تحقیقاتی پیشرو و متخصصان است که روی نوآوری در حوزه هیدروژن و پیل سوختی کار می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • تولید انبوه باتری‌های لیتیم سولفور حاوی گرافن
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند 
  • کلاهبرداران اسکیمری در کرج دستگیر شدند/ ۲۵ میلیارد برداشت غیرمجاز
  • کپی ۳۰۰ کارت بانکی توسط یک سوپرمارکت در گوهردشت کرج