Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی سد ماملو به پیشوا با حضور استاندار تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه در سفری یک روزه به شهرستان پیشوا و پس از حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، با حضور عباسی فرماندار پیشوا، امام‌جمعه، قائم‌مقام مدیرعامل و مسئولان آبفای استان تهران و مدیران شهرستان پیشوا، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی سد ماملو به این شهرستان را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش فاز اول این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر با لوله‌گذاری ۶۰۰ میلیمتری چدن داکتیل و با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان اجرا می‌ شود.

گفتنی است که فاز دوم پروژه نیز شامل احداث ۲ مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی ذخیره آب با هزینه ۱۵ میلیارد تومان است.

این پروژه که با هدف بهبود کیفی آب شرب منطقه، افزایش رضایتمندی مشترکین و افزایش ضریب ایمنی شبکه اجرا می‌گردد و پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌ موقع پل جدید انجیرلو را به ‌صورت مستمر پیگیری کنند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار بر رصد و پیگیری مستمر اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و فرمانداری‌ها برای تکمیل به ‌موقع این پل تا ۳ ماه آینده تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار در سیل سال گذشته عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بازدیدهای میدانی از این پروژه را در یک سال اخیر یادآور شد و بیان کرد: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌ اکنون فونداسیون آن به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی نیز انجام شده و تیرهای عرشه به محل پروژه انتقال یافته است.

میرجعفریان ادامه داد: براساس اعلام اداره‌ کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای پل انجیرلو ظرف سه ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی تصریح کرد: لازم است اداره ‌کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه در تکمیل به‌ موقع آن اهتمام داشته باشند.

کد خبر 6079662

دیگر خبرها

  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • آغاز کوچ بهاره عشایر شهرستان پیشوا
  • آغاز کوچ عشایر در پیشوا
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • تله کابین علی آبادکتول احداث می شود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیرو‌های مسلح بود
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه