Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@13:15:11 GMT

پیروزی مهرام در روز خوب آویژه صنعت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۵۴۲۵

پیروزی مهرام در روز خوب آویژه صنعت

از سری مسابقات هفته دوازدهم سوپر لیگ بسکتبال کشور صنعت آویژه مشهد برابر مهرام قرار گرفت که در پایان این تیم تهرانی بود که توانست با نتیجه 81 بر 71 نتیجه را به سود خود پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم‌های آویژه صنعت پارسا و مهرام عصر امروز در قالب هفته دوازدهم سوپرلیگ بسکتبال در سالن سجاد به‌مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که با حضور پرشور بسکتبال دوستان مشهدی برگزار شد، کوارتر اول دو تیم پابه‌پای یکدیگر پیش رفتند، اما این مهرام بود که توانست با استفاده از تجربه بازیکنان ملی‌پوش خود کوارتر اول را با نتیجه 17 بر 16 به سود خود به پایان برد.

در کوارتر دوم آویژه صنعت پارسا که از حمایت‌های تماشاگران خود بهره می‌برد، توانست در دفاع منظم و با قدرت ظاهر شود و بازیکنان منطقه ذوزنقه را از کار بیندازد، علت آن هم بلاک شات‌های پر تعداد صالح فروتن بود.

مهرامی‌ها که از ملی‌پوشان پر تعدادی بهره می‌بردند رو به بازی پیرامونی و گردش توپ بالا آوردند، این موضوع سبب شد تعداد سه امتیازی‌های مهرام در کوارتر سوم بالا رود و نیمه اول با برتری 9 امتیازی تیم تهرانی پایان یابد.

التهاب سکوها، عصبانیت صمد نیکخواه

کوارتر سوم که صنعت آویژه تلاش در برتری برابر حریف تهرانی خود داشتند با تشویق‌های بی‌امان تماشگران همراه شدند، اما صمد نیکخواه که سعی در ارائه بازی با کیفیت خود داشت در چند صحنه پس از برخورد با بازیکنان صنعت آویژه نسبت به داور معترض شد که این موضوع برای لحظات متعددی سکوها را با التهاب روبه‌رو کرد.

مهرام که در کوارتر سوم توانسته بود با نتیجه 23 بر 19 بر صنعت آویژه پیروز شود در ابتدای زمان پایانی با استراحت دادن به بازیکنان با تجربه خود و استفاده از جوانان سعی در مدیریت بازی را داشت، اما این بازیکنان صنعت آویژه بودند که با استفاده از این فرصت هر لحظه در پی جبران نتیجه بودند.

تلاش‌های جوانان پرتلاش مشهدی در کوارتر چهارم نتیجه نداد تا در پایان بازی مهرامی‌ها بتوانند با نتیجه 81 بر 71 پیروز شوند.

تاکنون خارج از بازی به داور اعتراض نکرده‌ام

سرمربی مهرام در جمع خبرنگاران گفت: برخی صحبت‌ها مطرح کردنش تکراری است اما من باز هم می‌گویم بازی سختی را در پیش داشتیم.

مصطفی هاشمی با بیان اینکه صنعت آویژه تیم بسیار خوبی است، خاطرنشان کرد: این تیم بقیه تیم‌ها را هم اذیت می‌کند به همین جهت می‌دانستیم بازی سختی داریم اما با تلاش توانستیم پیروز میدان شویم.

وی در خصوص داوری یادآور شد: اعتراض به داوری برای من تنها در کنار خط رخ می‌دهد، بیرون از بازی اعتراض به داوری خط قرمزی است که من هیچگاه از آن عبور نکرده‌ام.

می‌توانستیم پیروز میدان شویم

سرمربی صنعت آویژه نیز در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان تلاش خود را کردند اما آنقدر که انتظار داشتم خوب بازی نکردیم و شوت‌های خالی بسیاری را به حریف دادیم و آن‌ها هم از این فرصت‌ها استفاده کردند و پیروز میدان شدند.

سرجان ایوانوویچ در خصوص داوری اظهار کرد: تمام تمرکز من بر این است که تیمم در دفاع و حمله خوب باشد به همین جهت نظری در خصوص داوری ندارم.

کوارتر اول آویژه صنعت 16 - مهرام 17
کوارتر دوم آویژه صنعت 14 - مهرام 22 
کوارتر سوم آویژه صنعت 19 - مهرام 23
کوارتر چهارم آویژه صنعت 22 - مهرام 19

انتهای پیام/ 70070

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی صنعت آویژه مصطفی هاشمی سرمربی مهرام صنعت آویژه پارسا تیم بسکتبال مهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد را بر نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و کار تعیین فینالیست دوم لیگ را به دیدار سوم بکشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ بین تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد برگزار شد.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت امید فولادی‌وند ترتیب یافته بود ست اول را تیم شهداب با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساند.

دومین ست این دیدار با برتری اورموی‌ها ادامه داشت و تیم شهرداری توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برتری خود را در بازی دیکته کرده و نتیجه را در ست شماری به تساوی بکشاند.

سومین ست این دیدار همانند ست دوم با برتری شهرداری ارومیه و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پایان رسید تا ارومیه امیدوار به پیروزی در این دیدار در ست دوم باشد.

چهارمین ست این دیدار جذاب برخلاف ست‌های دوم و سوم همانند ست اول به نفع شهداب به پایان رسید و تیم یزدی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

پنجمین ست این دیدار در هیاهو و تشویق بی‌امان تماشاگران و هواداران ارومیه شروع شد و شهرداری از همان ابتدا توانست برتری خود را در بازی حفظ و در این ست حساس تفاوت امتیازات را به پنج رسانده و نتیجه ۹ بر ۴ شود.

در ادامه تیم شهرداری ارومیه در امتیازات ۱۰ بر ۶ و ۱۲ بر ۷ فاصله خود را با تیم یزدی حفظ کرد و در نهایت توانست با نتیجه ۱۵ بر به نفع خود به پایان رساند.

شهرداری ارومیه با پیروزی در این ست توانست در ست شماری نتیجه را سه بر دو به نفع خود به پایان رسانده و کار تیم صعود کننده به دیدار سوم دو تیم در تاریخ دهم فروردین کشیده شود.

به گزارش ایمنا، پیش از این تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی برابر پیکان تهران راهی فینال لیگ برتر والیبال مردان شده است.

کد خبر 739786

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اقتصاد به سبک خمس
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند