Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@13:37:25 GMT

پدیده رئال پاسخ ستاره بارسا را داد!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۵۵۰۰

پدیده رئال پاسخ ستاره بارسا را داد!

رودریگو گوئس ستاره ۱۸ ساله برزیلی یک بار دیگر برای رئال در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد. ۲۴ ساعت پس از درخشش آنسو فاتی در ترکیب بارسا.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک روز پس از گلزنی آنسو فاتی به اینتر و تبدیل شدن به جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان، رودریگو پدیده برزیلی رئال نیز برای کهکشانی ها موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ۱۸ساله امروز بار دیگر در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و نمایش خوبی مقابل بروژ داشت. او دقیقه ۵۳ بازی روی پاس اودریوسولا توانست با یک ضربه پای چپ سرضرب و تماشایی توپ را وارد دروازه حریف بلژیکی کند.

به این ترتیب تعداد گل های رودریگو در لیگ قهرمانان به ۴ رسید. او پیش از این برابر گالاتاسرای هت تریک کرده بود. ستاره برزیلی با ۷ گل زده برای رئال در همه رقابت ها پس از کریم بنزما بهترین گلزن تیمش محسوب می شود. اتفاقی که پیش از شروع فصل تصورش غیرممکن بود.

رودریگو یک گل برای تیم دوم رئال، دو گل در لالیگا برابر لگانس و ختافه و ۴ گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. او همچنین در ثبت گل دوم رئال توسط وینیسیوس نیز نقش مستقیم داشت.

اگر بارسا به آنسو فاتی پدیده ۱۷ساله خود می بالد، رئالی ها نیز سرمست از درخشش دوباره رودریگو هستند. آیا شاهد تقابل این دو در ال کلاسیکوی چهارشنبه آینده خواهیم بود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنسو فاتی وینیسیوس آنسو فاتی رودریگو گوئس وینیسیوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)

رودریگو گل اول دیدار را به ثمر رساند.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند