Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@03:42:50 GMT

عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۵۵۲۹

عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد

خاطرات عجیب سالها قبل ژوزه مورینیو در خانه بایرن مونیخ این بار برای او تکرار نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام که در بازی رفت و در آخرین هفته های حضور مائوریسیو پوچتینو با هفت گل مغلوب بایرن مونیخ شده بود، امشب نیز نتوانست در مونیخ انتقام بگیرد و با قبول شکست ۱-۳، به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی تاتنهام امشب دومین شکست خود در دوران هدایت این تیم را پذیرا شد.

اما یکی از عجیب ترین خاطرات تاریخ دوران مربیگری ژوزه مورینیو به دیدار مقابل بایرن مونیخ مربوط می شود. در سال ۲۰۰۵ و در اوایل دوران حضور مورینیو در چلسی، او به خاطر جنجال های بازی مقابل بارسلونا محروم شده بود و نمی توانست تیمش را در دیدار رفت مقابل بایرن مونیخ در آلمان همراهی کند.

ژوزه مورینیو بعدها در شبکه بی این اسپورت این خاطره عجیب را تعریف کرده و فاش کرد که برای ارتباط با بازیکنانش داخل سطل شستشوی لباس چلسی قایم شده و اینگونه خود را به رختکن رسانده است. اما برای لحظاتی در این سطل بسته شده و او احساس خفگی داشته است و در نهایت موفق شد با روی فاریا و دیگر اعضای کادر فنی تیم ارتباط برقرار کند.

اما امشب و بعد از ۱۴ سال، ژوزه مورینیو که تیم جوانی را به میدان فرستاده بود نتوانست در مونیخ به پیروزی دست یابد و تیم او شکست ۱-۳ را پذیرا شد. البته مورینیو خاطرات خوب و بد دیگری نیز از بایرن مونیخ دارد؛ از فتح آخرین لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۰ روی نیمکت اینتر با شکست بایرن تا حذف در نیمه نهایی در ضربات پنالتی مقابل تیم یوپ هاینکس در قامت هدایت رئال مادرید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تاتنهام بایرن مونیخ بایرن مونیخ تاتنهام ژوزه مورینیو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل

طرفداران پرسپولیس به تکرار اتفاق فصل قبل بسیار امیدوار و منتظر قهرمانی تیمشان هستند.

به گزارش مشرق، فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان به پایان رساند اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت بازی باقیمانده خود در لیگ برتر را برد و با استفاده از لغزش سپاهان مقابل ملوان، به عنوان قهرمانی لیگ رسید. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول، جدی‌ترین مدعی قهرمانی و رقیب آبی پوشان است. دوباره هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به نتایج استقلال در این هفت مسابقه دور رفت، خیلی از طرفداران پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ هستند.

اما آیا می‌دانید پرسپولیس در ۷ بازی باقی مانده با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد و دور رفت چه نتایجی گرفت؟ می‌دانیم که پرسپولیس در این مقطع از دوره رفت یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود داشت و اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت بازیکنان و اختلاف با مدیران بر سر خریدها رخ داده بود، تاثیر خود را در نتایج این تیم گذاشت...

پرسپولیس این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. تیمی که با فراز کمالوند یک برد و یک مساوی دارد و بازی رفت در ورزشگاه آزادی قرمزها را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. همان بازی که دانیال اسماعیلی فر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی به اشتباه دروازه خودی را گشود! سپس پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کند. تیم همیشه رقیب که دور رفت با تک گل رضا اسدی در اصفهان پرسپولیس را شکست داد اما کیست که نداند این سپاهان چه فاصله‌ای با آن سپاهان دارد!

در سومین بازی پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. بازی رفت قرمزها در خانه با یک گل تیم مهدی رحمتی را شکست دادند اما حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی نشسته است. بازی بعدی پرسپولیس در تهران مقابل هوادار خواهد بود. دور رفت در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی پرسپولیس پیروز شد اما حالا با مسعود شجاعی این تیم در ورزشگاه دستگردی رقیبی بسیار خطرناک شده است. پنجمین بازی آینده پرسپولیس در لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. تیم احیا شده دور برگشت که یقه همه بزرگان را گرفته، دور رفت در خانه خود پرسپولیس را ۲-۲ متوقف کرد، آن هم در شرایطی که هر دو بار از حریف نامدار خود پیش افتاد. بازی ماقبل آخر پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود. بازی رفت در تهران ۲-۱ با دبل گبلسیانی به سود قرمزها تمام شد اما شمس آذر هم این فصل رقیبی از پیش باخته نیست.

و بالاخره در هفته آخر که پرسپولیس در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که با محرم نوید کیا تا امروز باخت نداشته و بازی رفت هم پرسپولیس را یک یک متوقف کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس دور رفت از این هفت مسابقه سه برد، سه مساوی و یک شکست به دست آورد. ۱۲ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن که اگر فقط یکی از این لغزش‌ها دوباره تکرار شود، دیگر باید با رویای تکرار قهرمانی خداحافظی کرد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • (ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند