Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم فرانسوی آبی و اناری‌پوشان تصریح کرد که باخت در فینال سال 2016 با پیراهن اتلتیکومادرید مقابل رئال برای ما بسیار دردآور بود و دردآور هم خواهد ماند. تاریخ انتشار: 22:40 - 21 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۲۵۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آنتوان گریزمان در جدیدترین مصاحبه خود با UEFA TV، اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد: من اتلتیکو را به دلیل بردن لیگ قهرمانان اروپا یا عناوین بیشتر ترک نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیلی که آنجا را ترک کردم این بود که می‌خواستم سبک و فلسفه‌ی جدیدی از فوتبال را یاد بگیرم و با تیمی جدید بتوانم یک سبک جدید از فوتبال را آموزش ببینم.

وی در سال ۲۰۱۶ با اتلتیکو مادرید در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید متحمل شکست شد و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند، گریزمان در خصوص پنالتی که در آن بازی از دست داد، اظهار داشت: باخت در آن فینال برای ما بسیار دردآور بود و دردآور هم خواهد ماند، چنانچه روزی با بارسلونا این جام را تصاحب کنم باز هم این درد پا بر جا می‌ماند.

مهاجم فرانسوی آبی و اناری‌پوشان در خصوص گمانه زنی‌هایی که مبنی بر عدم هماهنگی او با لیونل مسی و لوییس سوارز به گوش می‌رسید، تصریح کرد: باید بازی در پست جدیدم را به خوبی یاد بگیرم و کنار آن هم درک متقابلی با هم تیمی‌هایم داشته باشم. خودم هم قبول دارم در پست جدید آنطور که باید با سوارز، مسی و سایر هافبک‌های تیم نتوانستم هماهنگ شوم.

گریزمان در پایان با اشاره به روابط خارج از زمین با هم تیمی‌هایش گفت: من آدمی بسیار خجالتی هستم و معمولا با دیگران حرف نمی‌زنم، اما به نظرم همه چیز به موقع خودش درست خواهد شد. به مرور زمان از زوج طلایی بارسلونا شناخت کافی پیدا خواهم کرد. پیش از این با هم شام خورده‌ایم و باز هم این کار را خواهیم کرد. معتقدم چیز‌هایی که بیرون زمین اتفاق می‌افتد، می‌تواند به ما در داخل زمین کمک کند تا به ثبات بیشتری از لحاظ هماهنگی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: مسی: امسال سال جدیدی برای موفقیت ما در لیگ قهرمانان اروپا است انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیونل مسی آنتوان گریزمان بارسلونا لیونل مسی لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است

مهاجم 33 ساله اسپانیول که به طور قرضی برای رئال مادرید بازی می‌کند، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، دو تن از اعضای تیم مدیریت ورزشی منچستریونایتد چند هفته قبل به اسپانیا سفر کرده و وضعیت چند بازیکن از جمله خوسلو را جویا شدند. هرچند قرار است دن اشورث کارش به عنوان مدیرورزشی جدید شیاطین سرخ را از تابستان شروع کند اما سران این باشگاه از همین حالا جستجوها برای تقویت ترکیبشان را آغاز کرده‌اند.

خوسلو به طور قرضی برای رئال مادرید توپ می‌زند و سابقه 4 فصل حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های استوک سیتی و نیوکاسل را در کارنامه دارد. سران منچستریونایتد به سبب ویژگی‌های فیزیکی ایده‌آل و همچنین تجربه بالای خوسلو، او را گزینه‌ای مناسب برای نیمکت‌ راسموس هویلوند می‌دانند. با وجود علاقه منچستریونایتد، اولویت خوسلو ادامه حضور در رئال مادرید است و همان‌طور که خودش هم قبلا گفته بود، دوست دارد دست کم به مدت یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو بازی کند. خوسلو در فصل جاری عملکرد خوبی در پیراهن رئال مادرید داشته و موفق به ثبت آمار 13 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ اولین گل دنی کارواخال با پیراهن رئال مادرید (29 مارس 2014) / فیلم
  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت