Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مشاهده مواردی از کیک های حاوی قرص در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سید محمد صابری در پی نشر مطالب و تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود قرص و کپسول در برخی از مواد خوراکی بسته بندی شده از قبیل کیک و کلوچه، از همشهریان و هموطنان درخواست کرد، قبل از استفاده از اینگونه مواد خوراکی بسته بندی شده، از سلامت کامل محصول و محتویات بسته بندی شده آن، اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به صاحبان فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده مواد خوراکی و آشامیدنی، توصیه کرد مواد خوراکی و آشامیدنی را مستقیماً از کارخانجات و نمایندگی های مجاز و شرکت های توزیع کننده معتبر، تأمین و عرضه کنند.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه افزود: بازرسان حوزه غذا و دارو و همچنین کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی استان، ضمن بازدید از کارخانجات و مراکز عرضه کننده مواد خوراکی، بر روند تولید و توزیع محصولات خوراکی نظارت کامل داشته و گروههای مربوطه، تدابیر لازم را در این زمینه به عمل می آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، صابری در گفتگو با برخی رسانه ها وجود مواردی در این خصوص در شهرستان‌های کرمان و بافت در شب گذشته را تایید کرده است و البته ذکر کرده که بسته بندی این مواد خوراکی باز شده بوده است.

لینک کوتاه: asriran.com/002wy7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید