Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه استقلال گفت: مشکلی جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان وجود ندارد. تاریخ انتشار: 23:15 - 21 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۳۷۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با بیان اینکه مطالبات استراماچونی به حساب وی واریز شده، اظهار داشت: با کمک جواد معبودی‌فر سر کنسول ایران در ترکیه و همکاری حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، امروز (پنجشنبه) پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار گرفت و در ادامه به حساب استراماچونی واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی امروز و دیروز در محل سفارت ایران در ایتالیا حضور یافتند و مذاکراتی برای بازگشت او انجام شده است. لازم می‌دانم از این دو عزیز یعنی معبودی‌فر و بیات بابت همکاری صمیمانه‌شان، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که پیگیر امور بودند و عراقچی که در این راه به ما کمک کردند، تشکر ویژه کنم. به هر روی خوشبختانه بحث پرداخت حقوق استراماچونی حل شده است.

وی ادامه داد: اما درباره موضوع دیگر مورد درخواست استراماچونی که بحث تقلیل مدت قرارداد به یک سال بود هم باید بگویم که درحال رایزنی با وکلای او در قطر هستیم و اگر لازم باشد راهی قطر می‌شوم تا با حل این موضوع، مقدمات سفر استراماچونی به ایران فراهم شود.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان با رد شبهات پیرامون مجوز حرفه‌ای‌گری استقلال از آسیا تصریح کرد: شایعاتی که در خصوص مجوز حرفه‌ای استقلال مطرح شده صحت ندارد و مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال به همراه رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال که برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان به مالزی رفته بودند، در مقر AFC هم حضور یافتند و توضیحات کاملی را به مسئولان مربوطه ارائه دادند و مشخص شد مشکلی جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان وجود ندارد و خطری آبی‌پوشان را در این فصل تهدید نمی‌کند و از این جهت هم خیال هواداران راحت باشد.

بیشتر بخوانید: خلیل‎زاده: پول استراماچونی فردا به حسابش واریز می‎شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی اسماعیل خلیل زاده استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه روز دوم فروردین‌ماه در سومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان از ابتدا به میدان رفت و گلزنی کرد و به دلیل آسیب دیدگی در دقایق تلف شده نیمه نخست تعویض شد، طی هفته‌های اخیر دور از میادین بود که روزهای تلخ او تمام شد.

ستاره ایرانی رم پس از مصدومیت در تیم ملی و از دست دادن بازی برگشت مقابل ترکمنستان، در سه هفته پیاپی سری آ ایتالیا مقابل لچه، لاتزیو و اودینزه و دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر آ ث میلان حضور نداشت ولی او حالا دوباره آماده بازگشت به میدان می‌شود.

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین، دیروز سه‌شنبه در تمرین گروهی جالوروسی حضور یافت و پا به پای دیگر شاگردان دنیله ده‌روسی تمرین کرد و با آمادگی بالایی کارش را انجام داد تا مشخص شود شرایط بازگشت به میادین را دارد.

ستاره ایرانی رم که مشخص شده از مصدومیت فاصله گرفته، در 17 بازی این فصل سری آ ایتالیا توانسته دو گل به ثمر رساند که امیدوار است در بازگشت به مسابقات رسمی این آمار را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی