Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره های یوونتوس و بارسلونا سال ها به عنوان بهترین های جهان شناخته شده اند و مدافع سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که آن ها هنوز در صدر قرار دارند.

طرفداری- اشلی کول امیدوار است که روزی فرا برسد که یک مدافع دوباره توپ طلا را به دست آورد اما اعتراف می‌کند که این اتفاق در دوره مسی و رونالدو بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل، با وجود اینکه مدافع هلندی لیورپول الهام بخش آن ها در فصل قبل بود و نقش زیادی در فتح لیگ قهرمانان داشت، لیونل مسی توانست در سال جاری در رقابت با ویرجیل فن دایک در راه رسیدن به توپ طلا پیروز شود و با گرفتن ششمین توپ طلای خود از رونالدو پیشی بگیرد و به تنهایی رکورد دار شود. مدافع چپ سابق تیم ملی انگلیس دوست داشت که بعد کاناوارو در سال 2006 مجددا یک مدافع دیگر برنده این جایزه شود، با این حال، او معتقد است که رونالدو و مسی به وضوح بهترین بازیکنان فوتبال جهان هستند. اشلی کول در مصاحبه با Omnisport در پاسخ به این سوال که آیا یک مدافع دیگر توپ طلا خواهد برد یا خیر گفت:

مشکل است، شما موقعیت های مختلفی می‌خواهید که به اینکه این بازیکنان چقدر در این فصل خوب بازی کرده اند اعتبار ببخشند اما صادقانه بگویم، آنچه مسی هر هفته انجام می‌دهد غیرعادی است، این در مورد رونالدو هم صدق می‌کند. جای تعجب نداشت که مسی توپ طلا برد اما بله دوست داریم روزی یک مدافع آن را ببرد.

یکی از مدافعینی که امسال اشلی کول را به شدت تحت تاثیر قرار داده است بن چیلول مدافع چپ لسترسیتی است که به نظر می‌رسد برای یورو 2020 هم به تیم ملی دعوت خواهد شد، اشلی کول گفت:

من فکر می‌کنم که بن چیلول و اندی رابرتسون بهترین مدافعین چپ لیگ برتر انگلیس هستند. او در یک تیم خوب بازی می‌کند. من فکر می‌کنم زمانی که او برای انگلیس بازی می‌کند بسیار خوب بازی می‌کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!

یک رسانه انگلیسی می نویسد که ریخت و پاش دیوانه وار به «فاجعه فوتبال» ختم شد.

به گزارش مشرق، «فوتبال انگلیس نابود شد و بهترین لیگ دنیا تنها یک شعار است»، این اظهارات دیوید، هوادار فوتبال انگلیس در مصاحبه با نشریه گاردین بعد از هفته کابوس وار فوتبال این کشور در اروپاست.

لیگ برتر انگلیس با ارزش ۱۱.۹ میلیارد یورو گران ترین لیگ دنیا به شمار می‌آید. ارزش لیگ این کشور تقریبا ۱۰۰ برابر ارزش لیگ برتر فوتبال ایران(۱۲۱ میلیون یورو) است.

ارزش لیگ انگلیس بیش از ۲ برابر ارزش لالیگا (۵ میلیارد یورو) به عنوان دومین لیگ فوتبال دنیاست.

هفته کابوس وار فوتبال انگلیس درحالی رقم خورد که آرسنال و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و رئال شکست خوردند و از راه یابی به نیمه نهایی بازماندند.

در لیگ اروپا هم لیورپول و وستهام به عنوان نمایندگان انگلیس مقابل آتالانتا و بایرلورکوزن باختند و از راه یابی به نیمه نهایی این تورنمنت بازماندند.

نشریه گاردین می‌نویسد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون یعنی ۹ سال است که انگلیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بدون نماینده نبوده ولی امسال «فاجعه فوتبال انگلیس» رقم خورد.

نشریه میرر گزارش می‌دهد که «۶۰ درصد فوتبالیست‌ها و مربیان گران قیمت دنیا در لیگ برتر انگلیس حضور دارند» و بقیه ۴۰ درصد در ۴ لیگ دیگر اروپا هستند ولی سهم انگلیس در نیمه نهایی تورنمنت های اروپایی «صفر» است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم