Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه مطالبات استراماچونی به حساب وی واریز شده، گفت: این مربی امروز و دیروز در سفارت ایران در ایتالیا حضور یافت و مذاکراتی برای بازگشت ایشان انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال افزود: با کمک جواد معبودی‌فر سر کنسول ایران در ترکیه و همکاری حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، امروز پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار گرفت تا به حساب استراماچونی واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: لازم می‌دانم از این دو عزیز بابت همکاری صمیمانه‌شان، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که پیگیر امور بودند و عراقچی که در این راه به ما کمک کردند، تشکر ویژه کنم. به هر روی خوشبختانه بحث پرداخت حقوق استراماچونی حل شده است.

خلیل زاده بیان کرد: درباره موضوع دیگر مورد درخواست استراماچونی که بحث تقلیل مدت قرارداد به یک سال بود هم باید بگویم که درحال رایزنی با وکلای ایشان در قطر هستیم و اگر لازم باشد راهی قطر می‌شوم  تا با حل این موضوع، مقدمات سفر استراماچونی به ایران فراهم شود.

«آندره آ استراماچونی» 17 آذرماه با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال را فسخ کردند.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان با رد شبهات پیرامون مجوز حرفه‌ای‌گری استقلال از آسیا افزود: شایعاتی که در خصوص مجوز حرفه‌ای استقلال مطرح شده صحت ندارد و مدیر بین الملل باشگاه استقلال به همراه رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال که برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان به مالزی رفته بودند، در مقر AFC هم حضور یافتند و توضیحات کاملی را به مسئولان مربوطه ارائه دادند و مشخص شد مشکلی جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان وجود ندارد و خطری آبی‌پوشان را در این فصل تهدید نمی‌کند و از این جهت هم خیال هواداران راحت باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در آسیا از سال آینده با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد که شامل لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان ۲ (ACL۲) خواهد بود و دیگر خبری از لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی نخواهد بود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره توضیح داد: تیم‌های اول و دوم فصل بیست و سوم لیگ برتر جواز حضور در لیگ نخبگان برای فصل آینده را بدست خواهند آورد و تیمی که بتواند قهرمان جام حذفی این فصل شود، به پلی‌آف خواهد رفت.

او ادامه داد: تیم سوم جدول هم به لیگ قهرمانان ۲ می‌رود و در مجموع حداکثر فوتبال ایران برای سال آینده در رقابت‌های باشگاهی در آسیا، چهار نماینده خواهد داشت. همچنین تیمی که در پلی‌آف لیگ نخبگان نیز از حریف خود شکست بخورد وارد لیگ قهرمانان ۲ می‌شود.

مهدی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش از این و به دلیل صعود العین امارات به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های ایران در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در آسیا کاهش یافته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی