Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:30:11 GMT

نامه رسانی باید از مشاغل سخت محسوب شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۲۲۵

نامه رسانی باید از مشاغل سخت محسوب شود

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه شغل نامه رسانی و موتور سواری شغل سخت و زیان آور محسوب نمی‌شود، یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم ابعاد کار سخت نامه رسانی را به اعضای مجلس و دولت اثبات کنیم.

حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به دشواری کار موزعین پست، با بیان اینکه شغل نامه‌رسانی و موتور سواری شغل سخت و زیان آور محسوب نمی‌شود، یادآور شد:  به دنبال این هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم ابعاد کار سخت نامه رسانی را به اعضای مجلس و دولت اثبات کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید اعضای کابینه مجلس و دولت متوجه شوند که نامه رسان‌ها چه شغل سختی دارند و به این ترتیب برای آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پست توضیح داد: این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا شغل نامه رسانی را جز مشاغل سخت و زیان آور در نظر بگیرند و با این کار بیمه و تسهیلات آنها نیز متفاوت‌تر از دیگر مشاغل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه حسین نعمتی شغل پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز گیلان قطعی گاز در برخی مناطق رشت و خمام در راستای توسعه شبکه گازرسانی انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: برای تعمیر خطوط گاز رسانی و ایجاد پایداری در شبکه توزیع، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.

و همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ الی ۲۰ شامگاه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از صبوری مصرف کنندگان گاز طبیعی آمده است: لازم است مشترکان در این مدت از دست کاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

گاز مشترکان این مناطق بلافاصله پس از اتمام تعمیرات وصل می‌شود و همچنین مشترکین محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6085878

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه