Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@02:09:06 GMT

گل شون وایزمن به آاس رم (آاس رم 2-2 وولفسبرگر)

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۲۵۴

‍‍‍‍‍‍

گل شون وایزمن به آاس رم (آاس رم 2-2 وولفسبرگر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای پیشنهاد تیم ملی به پاکو خمس

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته و پیش از تمدید قرارداد خمس و زمانی که هنوز امیر قلعه‌نویی سرمربی نشده بود، شایعاتی در مورد پیشنهاد تیم ملی به سرمربی تراکتور وجود داشت که حالا از سوی نصیرزاده تائید شده است.

ویدئو: 330493

او در این مورد عنوان کرد: با فرانسیسکو پاکو خمس نتایج خوبی گرفتیم و پارسال که من دی ماه آمدم، ایشان قبل از من آمده بود و نتایج خوبی داشت. حتی او را برای تیم ملی ایران درخواست کردند و تقاضایی هم داشتند و مالک محترم باشگاه، باتوجه به نتایجی که ایشان کسب کرده بود، با جدایی‌شان مخالفت کردند و ما قراردادشان را برای دو فصل بعد موافقت کردیم. حتی زمانی که استقلال ریکاردو آلوز را می‌خواست، با او تمدید کردیم.

وی افزود: تمدید قرارداد پاکو خمس با این شرط بود که تمام مسائل فنی تیم برعهده او باشد. یعنی همه اوضاع و احوال تیم صددرصد در اختیارش باشد. او یک مربی دروازه‌بان و بدنساز جداگانه آورد و کادری هم که داشت، برای خودش بود.

مدیرعامل تراکتور اظهار داشت: ما معمولا در حوزه‌ای که با او قرارداد بسته بودیم، اصلا در کارش هیچ دخالتی نداشتیم تا رسیدیم به جایی که نتایجش به عقیده ما مطلب نبود. جایی که حس کردیم با یک سیستم بازی می‌شود و رقبا دستش را خوانده‌اند و با او صحبت کردیم.

خمس با توصیف شرایط خمس توضیح داد: ما دیدیم که بین هواداران جایگاه زیادی دارد و وقتی وارد استادیوم می‌شد، توسط هواداران تشویق می‌شد. پس با ایشان ادامه دادیم و تا زمانی که بودند، در جایگاه سوم حضور داشتیم. نتایج ضعیفی هم داشتیم مثل باخت به الشارجه، استقلال، ذوب‌آهن و... . اما اساس ما این بود که مطالبات عمومی از باشگاه در خصوص ایشان زیاد شده؛ هواداران می‌گفتند چرا به تیمهای بالای جدول می‌بازیم و ما نشستیم با ایشان صحبت کردیم و گفتند اوضاع ترمیم خواهد شد و ما هم به او گفتیم که چون دو ماه فرصت نداریم تا پایان جدول، گفتیم که تلاش کنید در ترکیب تغییر نداشته باشیم و بازیکن غیرتخصصی در پست‌ها استفاده نکنیم. اعتقاد باشگاه این بود که ایشان به کارشان ادامه بدهند.

دیگر خبرها