Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب برتری قاطعانه تیم فوتبال منچستریونایتد، رم صعود کرد و تیم بازیکن ایرانی سرگروه شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با برتری تیم فوتبال منچستریونایتد، صعود رم و سرگروهی خنت در حضور یک نیمه‌ای میلاد محمدی، ملی‌پوش کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه دوازدهم این رقابت‌ها، منچستریونایتد که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود در بازی تشریفاتی خانگی مقابل آلکمار به برتری 4 بر صفر رسید. یانگ در دقیقه 53، گرینوود در دقیقه 58، ماتا در دقیقه 62 و مجدداً گرینوود در دقیقه 64 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند. از همین گروه پارتیزان بلگراد 4 بر یک آستانه را برد. ازن این گروه منچستریونایتد 13 و آلکمار 9 امتیازی صعود کردند.

براساس این گزارش  در گروه نهم لیگ اروپا، خنت در شبی که میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی را روی نیمکت داشت در خانه 2 بر یک اولکساندریا را برد و صعود خود در هفته قبل را با سرگروهی در این بازی تکمیل کرد. در دیگر بازی گروه هم ولفسبورگ یک بر صفر سن‌اتین را برد. در جدول گروه نهم خنت با 12 و ولفسبورگ با 11 امتیاز به مرحله بعد رسیدند.

پنجشنبه شب همچنین در گروه دهم، رم با وجود تساوی 2 - 2 خانگی مقابل ولفسبورگر با 9 امتیاز به‌عنوان تیم دوم صعود کرد. در دیگر بازی این گروه، استانبول باشاک‌شهیر در خانه بوروسیامونشن‌گلادباخ به برتری 2 - یک رسید و با 10 امتیاز سرگروه شد.

در گروه یازدهم، براگا 4 بر 2 اسلاون براتیسلاوا را برد و ولورهمپتون 4 بر صفر بشیکتاش را شکست داد. در جدول گروه یازدهم براگا 14 و ولورهمپتون 13 امتیازی صعود کردند.

این نتایج درحالی رقم خورد که در گروه هشتم، اسپانیول یک بر صفر در خانه به زسکا مسکو باخت و لودوگورتس و فرانس واروش به تساوی یک - یک رسیدند. اسپانیول با 11 و لودوگورتس با هشت امتیاز از گروه هشتم جشن صعود گرفتند.

در گروه هفتم هم رنجرز و یانگ بویز به تساوی یک - یک رسیدند و پورتو 3 بر 2 از سد فاینورد گذشت. در جدول گروه هفتم پورتو با 10 و رنجرز با 9 امتیاز به دور بعد رسیدند.

لیگ اروپا| آرسنال با تساوی صعود کرد و لاتزیو حذف شد/ ترابزون در حضور حسینی بازی تشریفاتی را باخت

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عصر فردا پنجشنبه به مصاف صنعت نفت‌ آبادان می‌رود که این تیم همچنان حسرت دیدار رفت را می‌خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ فردا پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت خواهد رفت.

سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم با حضور اوسمار، جان دوباره‌ای گرفته‌اند و حالا با ۴۹ امتیاز در یک امتیازی صدرجدول قرار دارند. پرسپولیسی‌ها که منتظر لغزش استقلال برای رسیدن به صدر جدول هستند در تمامی بازی‌های پیش‌روی خود محکوم به برد هستند. در مقابل نیز صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در منطقه سقوط بوده و برای بقا در لیگ برتر، نیاز مبرمی به برتری در این بازی خانگی خود دارد.

قرمزها در شرایطی باید در دیدار برگشت به مصاف صنعت نفت بروند که در بازی رفت شرایطی عجیبی برای این تیم در ورزشگاه آزادی رخ داد. در همان دقایق ابتدایی بازی علی یوسف بازیکن عراقی نفتی‌ها موفق شد دروازه سرخ‌پوشان را باز کند تا کار از همان دقایق نخست بازی برای میزبان سخت شود. نیمه نخست بازی درحالی با برتری صنعت‌نفت به پایان رسید که حسین سنگ‌گیر در وقت‌های تلف شده بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم، ۱۰ نفره شود.

با شروع نیمه دوم محمد عمری خیلی زود روی پاس امید عالیشاه گل مساوی را وارد دروازه صنعت‌نفت کرد. سرخ‌پوشان که برای به ثمر رساندن گل برتری، حملات زیادی را روی دروازه حریف آبادانی ترتیب دادند در نهایت توسط گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی موفق شدند در دقیقه ۷۵ از حریف پیشی بگیرند.

هواداران پرسپولیس در حالی که در دقایق پایانی جشن برتری مقابل حریف آبادانی را برگزار می‌کردند که دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. اگر چه کادرفنی پرسپولیس به ویژه یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق معتقد بودند توپ گل نشده اما داور نظر دیگری داشت تا در پایان صنعت‌نفت ۱۰ نفر موفق شود با امتیاز تهران ترک کند و قرمزها ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست دادند. ۲ امتیازی که می‌توانست اکنون پرسپولیس را در صدر جدول قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پرسپولیس از جام حذفی با پیروزی صنعت نفت پیروزی یک برصفر پرسپولیس برابر صنعت نفت

دیگر خبرها

  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال