Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، برهم صالح، رئیس جمهور عراق اعلام کرد ضرورت دارد فردی برای نخست وزیری عراق معرفی شود که چهره مقبول مردمی داشته باشد و بتواند به مطالبات مردم پاسخ دهد.

صالح در دیدار با تعدادی از روسای دانشگا‌ه‌ها و مراکز علمی با تاکید بر این مطلب، پایبندی به مدت زمان قانونی برای تعیین نخست وزیر را ضروری خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار بر حفظ روند مسالمت آمیز تظاهرات و رویارویی با قانون گریزانی که معترضان و نیروهای امنیتی را هدف قرار می دهند تاکید کرد.

عمار الحکیم، رئیس جریان حکمت در عراق نیز خواستار سرعت در تعیین نخست وزیر مقبول در دو بعد اجتماعی و سیاسی، توانمند در اداره دولت انتقالی و کارآمد در زمینه سازی برای برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با  اشاره سفر روز پنج شنبه آیت الله رئیسی به استان سمنان و تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان   گفت : با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری در دو شهر سمنان و شاهرود برای دیدار مردمی رئیس جمهور برنامه ریزی کرده اند از مردم درخواست می کنیم با حضور در دیدارهای مردمی رئیس جمهور مشکلات ، مطالبات و دغدغه های این استان را مطرح  و پیگیری کنند .

در سفر روز پنجشنبه هیات دولت به استان سمنان، رئیس جمهور قرار است ساعت ۱۰ در مسجد امام سمنان و ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شاهرود با مردم دیدار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است