Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو جبهه پایداری با بیان اینکه گزینه اول این جبهه رسیدن به فهرست انتخاباتی مشترک است، گفت: با حرکتی که هم اکنون در حال انجام است امید زیادی داریم که احزاب و جریانات اصولگرا به ارائه فهرست واحدی برای انتخابات مجلس دست یابند. تاریخ انتشار: 03:12 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۱۵۰ فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه هرچه انسجام، همگرایی و هماهنگی بین جریانات و احزاب اصولگرا بیشتر باشد، امیدواری رسیدن به هدف نیز بیشتر است، گفت: نیرو‌های انقلابی و ارزشی می‌توانند به یک فهرست واحد در انتخابات پیش‌رو برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با حرکتی که هم اکنون در حال انجام است امید زیادی داریم که احزاب و جریانات اصولگرا به ارائه فهرست واحدی برای انتخابات مجلس دست یابند.   بیشتر بخوانید: چمران: همه طیف‌های اصولگرا برای حضور در «شورای ائتلاف اصولگرایان» دعوت شده‌اند
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اخیرا جبهه پایداری در مدل انتخاباتی خود حزئیات نیل به فهرست واحد را منتشر کرد، افزود: در صورتی فهرست واحد ارائه خواهد شد که به معیار‌هایی که برای تشکیل یک مجلس مقتدر و کارآمد لازم است، توجه کنیم در غیر این‌صورت پای باند و رفیق‌بازی به میدان می‌آید.

آلیا با اشاره به معیار‌های وحدت جریان‌ها و گروه‌های اصولگرا گفت: معیار‌های درنظر گرفته شده در مدل انتخاباتی جبهه پایداری، بر اساس فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است تا از بین ثبت نام کنندگان بهترین افراد انتخاب شوند و اختلافی هم پیش نیاید.

این نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: اگر پای معیار‌ها درمیان نباشد، ممکن است اختلاف سلیقه به وجود بیاید و دیرتر به فهرست واحد برسیم. با گفت‌وگو‌هایی که همچنان ادامه دارد، امیدواریم ظرف ۵۰ روز مانده تا برگزاری انتخابات موفق به معرفی گزینه‌های نهایی چهره‌های ارزشی و انقلابی شویم.   بیشتر بخوانید: ترکیب شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در ۲۵۰ شهر مشخص شده است
دبیر کل حزب زنان جمهوری اسلامی با بیان اینکه غیر از شخصیت‌های مشهوری که نام‌شان در رسانه‌ها آمد، افراد کارآمد و انقلابی فراوانی ثبت‌نام کردند، اما چون معروف نبودند اسم‌شان در رسانه‌ها مطرح نشد، گفت: باید ویژگی‌ها، تجارب و سوابق این افراد را با معیار‌ها تطبیق دهیم و یک فهرست کارآمد ارائه کنیم.

آلیا با تاکید بر اینکه گفتگو‌های معیار محور برای شناخت افراد کارآمد و نخبه برای گنجاندن درفهرست واحد اصولگرایی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جبهه پایداری جلسات مکرری گذاشته و از افراد تاثیرگذار تشکل‌های سیاسی، مذهبی و اشخاص حقیقی موثر حزب زنان جمهوری اسلامی دعوت کرده تا یک فهرست واحد ارائه شود.

وی گفت: البته در مدل پیشنهادی جبهه پایداری اگر اختلاف نظری پیش بیاید ۲ فهرست با اشتراکات حداکثری ارائه خواهد شد، یعنی ممکن است ۲۵ نفر مشترک باشد، ولی سر ۲ نفر به نتیجه نرسند؛ البته این آخرین گزینه است. گزینه اول جبهه پایداری رسیدن به فهرست انتخاباتی مشترک است.   به گزارش میزان، محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ۱۰ شهریور ۹۸ در یک نشست خبری اعلام کرد شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صد‌درصدی است. در دوره‌های گذشته هم این بوده که شاید به این عدد صد‌درصد نرسیم، اما سعی خود را خواهیم کرد، بنده در آن جلسه هستم و شرکت می‌کنم.   بیشتر بخوانید: شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صد‌درصدی است
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فاطمه آلیا شورای ائتلاف اصولگرایان جبهه پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز

عبدالله بیان با اشاره به اینکه ظرفیت های لازم برای ارائه خدمات گسترده فیبرنوری در این استان آماده است، گفت: مشترکان می توانند از این ظرفیت بالقوه در عرصه ارتباطات و اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

وی افزود: اکنون از مجموع مشترکان فیبر نوری بیش از ۱۱ هزار مشترک آنها با تلفن ثابت نیز از فیبر نوری استفاده می‌کنند و آماده واگذاری تعداد زیادی انشعاب در استان البرز هستیم.

بیان گفت : تحقق دایری فیبر نوری در استان البرز نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر سازمان نظام مهندسی ساختمان و سایر دستگاه های اجرایی است و باید قبل از ساخت و سازها این ظرفیت در مکان های مسکونی ، تجاری ، اداری و صنعتی فراهم شود.

وی بیان کرد: تاکنون حدود چهار هزارو ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان البرز احداث شده است که برای همگامی با پیشرفت و رشد روزافزون فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در تلاش هستیم تا نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران در زمینه فیبر نوری در استان البرز به خوبی پیش ببریم.

بیان اضافه کرد: با تلاش انجام شده علاوه بر بافت شهری ، ارتباط بیش از۹۵ درصد از روستاهای این استان نیز از طریق فیبر نوری برقرار شده است.

مدیرکل مخابرات البرز افزود: تاکنون بیشتر شرکت های تولیدی استان البرز به شبکه فیبر نوری پیوسته اندضمن آنکه مشترکان نیز می توانند از این پس بدون تغییر شماره و با همان شماره تلفن فعال خود، فیبر نوری دریافت کنند.
وی بیان کرد: واحدهای مسکونی، اداری و تجاری در استان البرز می‌توانند با بهره گیری از این فناوری نیازهای خود را در حوزه ارتباطات با کیفیت مطلوب برآورده سازند.

مدیرکل مخابرات البرز دربخش دیگری ازسخنان خود ارائه پهنای باند بالا، کاهش محدودیت، ظرفیت سازی بالا، ارائه کیفیت سرویس و حذف محدودیت های بعد مسافت را از جمله مزایای فیبر نوری عنوان کرد.

وی اضافه کرد: اکنون بخش قابل توجهی از شبکه فیبر نوری استان احداث شده و انتظار می رود شهروندان از این شبکه برای فعالیت های اینترنت پرسرعت بیشتر بهره ببرند.
بیان اظهار کرد: همچنین اکنون بیش از ۱۸۷هزار مشترک از سرویس ADSL و چهارهزار و ۹۶۴ مشترک از سرویس VDSL در استان البرز بهره مند هستند ؛ در زمان حاضر یک میلیون و ۸۶ هزار شماره تلفن ثابت دراستان دایر است .
وی در بخش دیگری ازسخنان خود از قرارداد بین شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات برای اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها خبرداد و گفت: مقرر شد حدود ۲۳۶هزار خانواده دراستان البرز تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند