Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:16:36 GMT

چیز کیک خوشمزه با انار مخصوص شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۵۵۸

چیز کیک خوشمزه با انار مخصوص شب یلدا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تا شب یلدا همه چیز‌هایی که فکرش را بکنید برای شما آماده می‌کند. سومین آموزش هم مربوط چیزکیک انار است که می‌توانید برای شب یلدا درست کنید.

مواد لازم:

دانه انار: ۱ انار کامل

پنیر خامه‌ای: ۴۰۰ گرم

خامه: ۲۰۰ گرم

ژلاتین: ۱ قاشق مرباخوری

وانیل: ۱/۴ قاشق چای‌خوری

ژله انار: ۱ بسته

بیسکویت نرم پودر شده: ۲۲۰ گرم

کره آب‌شده: ۱۵۰ گرم

پودر قند: ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه و دستور پخت:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیسکوییت را کاملا پودر کنید (بهتر است از بیسکوییت پتی‌بور استفاده کنید). کره آب‌کرده را بگذارید کمی خنک شود و بعد آن را با بیسکوییت خوب مخلوط کنید و کف یک قالب کمردار (کمربندی) خوب پهن و پرس کنید، ۱۵ دقیقه داخل یخچال بگذارید تا خوب سفت شود. پنیر خامه‌ای را با همزن خوب هم بزنید تا یکدست شود. پودر قند و خامه را نیز کاملا هم بزنید تا یکدست شود و فرم بگیرد، وقتی سفت شد به پنیر خامه‌ای اضافه کنید. می‌توانید بین مواد پنیر و خامه کمی وانیل نیز اضافه کنید و با خامه بزنید.

۲. پودر ژلاتین را با ١ پیمانه آب داغ حل کنید و به روش بن‌ماری روی بخار آب (ظرف را روی کتری حاوی آب جوش بگذارید) هم بزنید تا کاملا شفاف شود و بگذارید خنک شود. سپس به مایه کرمی اضافه کرده با همزن خوب بزنید تا کاملا مخلوط شوند. بعد کرم را روی بیسکویت بریزید و خوب روی آن را صاف کرده، بگذارید مجددا داخل یخچال تا خودش را بگیرد. در این فاصله ژله را به روش درج شده در پشت جلد آن درست کنید و بگذارید کمی خنک شود.

۳. دانه‌های انار را روی کرم خوب پخش کنید، سپس ژله خنک شده را به آرامی با قاشق روی دانه‌های انار بریزید تا به خامه فشار وارد نشود و خامه‌ها بالا نیایند. چیز کیک را داخل یخچال به مدت ۵ ساعت بگذارید تا خوب خودش را بگیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۵ نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این حادثه در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز در محور انار به مهریز در ۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین رخ داد و بلافاصله پس از گزارش، نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: اتوبوس از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

عشقی ادامه داد: دو نفر مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و بقیه مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اسامی مجروحان نیز توسط پلیس اعلام خواهد شد.

کد خبر 6082345

دیگر خبرها

  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم)
  • مراکز هسته‌ای ایران را بزنید، قطعاً مراکز هسته‌ای اسرائیل را می‌زنیم
  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!