Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم‌های شهرخودرو مشهد و سپاهان اصفهان روز ۱۸ آذر در ورزشگاه امام رضا (ع) به میدان رفتند که این مسابقه با نتیجه مساوی یک به پایان رسید.

گئورگی ولسیانی در دقیقه ۵۹ برای سپاهان گلزنی کرد و یونس شاکری در دقیقه ۸۸ گل تساوی شهرخودرو را به ثمر رساند.

شکست مردان و زنان بسکتبالیست مشهد

در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال تیم مردان آویژه صنعت پارسای مشهد به مصاف تیم مهرام تهران رفت که در پایان بازی را با نتیجه ۷۱ در مقابل ۸۱  واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان هم تیم آویژه صنعت پارسای مشهد در بازی خانگی مغلوب تیم خانه بسکتبال کردستان شد.

در این بازی که ۲۱ آذر در مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار شد تیم خانه بسکتبال کردستان با نتیجه ۷۵ بر ۷۳ حریف مشهدی خود را شکست داد.

پیروزی تیم هندبال سبزوار

تیم هندبال سربداران سبزوار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر هندبال روز پانزدهم آذر ماه مقابل میهمان خود تیم زاگرس اسلام آباد با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ به پیروزی رسید.

پیروزی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی

در پانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، رقابت بین تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد و تیم خراسان رضوی با نتیجه چهار بر یک مهمان خود را شکست داد.

دعوت هفت فوتسالیست به اردوی انتخابی 

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران، هفت فوتسالیست خراسان رضوی را به حضور در تمرینات اردوی انتخابی تیم ملی فراخواند.

حمید طیبی، بازیکنان دعوت شده را شامل "علی‌اصغر سوبدائی، سینا اسدی، احمدرضا حسن‌پور و امیرعلی محمدپور" در قالب گروه نخست معرفی و بیان کرد: "مجتبی پارساپور، بهروز عظیمی و سجاد بخشی" نیز در دومین مرحله فراخوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران به حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه اردوی انتخابی تیم ملی برای گروه نخست طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ آذر و برای اردوی گروه دوم از ۲۶ تا ۲۹ همین ماه در محل "مرکز ملی فوتبال" در تهران برپا می‌شود افزود: اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران به منظور انتخاب بازیکنان تیم ملی برای آمادگی حضور در رقابتهای آسیایی ۲۰۲۰ برپا شده است.

اعزام سنگ نوردان خراسان رضوی به مسابقات آسیایی

سرپرست هیات صعودهای کوهنوردی و ورزشی خراسان رضوی گفت: ۲ ورزشکار نوجوان از خراسان رضوی در قالب ترکیب تیم ملی سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در این رشته اعزام شدند.

محمدمهدی جلیل‌زاده افزود: "پوریا کریم‌پور" سنگ‌نورد رشته سرعت و "سیده غزل غیاثی" ورزشکار رشته‌های سرعت، بولدرینگ و لید هر دو در رده سنی نوجوانان برای مبارزه با حریفانی از دیگر کشورها در رقابتهای سنگ‌نوردی آسیا حضور یافته‌اند. مسابقات آسیایی سنگ‌نوردی طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ آذر ماه جاری در شهر بنگلور کشور هند و با سنگ‌نوردان حرفه‌ای ۱۱ کشور آسیایی برگزار می‌شود.

دعوت بوکسور خراسان رضوی به تیم ملی 

سرپرست هیات بوکس خراسان رضوی با بیان اینکه"سجاد خاکساری" بوکسور وزن ۶۴ کیلوگرم خراسان رضوی به عنوان دومین بوکسور فصل جاری از این استان به فهرست ورزشکاران فراخوانده شده به شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی اضافه شد افزود: قهرمانی در مسابقات بوکس ارتش کشور که مهر ماه امسال در تهران برگزار شد از جمله عناوین بوکسور مشهدی است.

امیر تقی‌پور ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بوکس از ۱۵ آذر ماه به مدت ۲ هفته در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برپا شده است. 

برچسب‌ها فوتبال مشهد لیگ برتر بسکتبال ورزش خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد لیگ برتر بسکتبال ورزش خراسان رضوی فوتبال مشهد لیگ برتر بسکتبال ورزش خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود