Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ورزشی روستاییان و عشایری منطقه ۲ کشور با عنوان جام خوشه‌چین که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: جام خوشه‌چین علاوه‌بر ایجاد نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادهای ورزشی، دستاوردهای مطلوبی را برای ورزش کشور به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به توسعه ورزش در روستاها، اظهار کرد: این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که رونق ورزش در جوامع باعث سلامتی و ایجاد نشاط شده و به دلیل برخورداری از نیروی انسانی سالم تفکرات توسعه‌گرایانه را در جامعه ترویج می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی خانه‌های ورزش در روستاها، تصریح کرد: معتقدیم خانه ورزش روستایی می‌تواند ما را در رسیدن به این مهم و تشویق و ترغیب روستاییان به امر ورزش یاری دهد چراکه  گسترش ورزش همگانی می‌تواند ضامن سلامتی جامعه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به اهمیت ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: ورزش در بعد قهرمانی نیز دارای تاثیرات بسیاری است چراکه موفقیت‌هایی که ورزشکاران این استان و کشور در بعد ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند پویایی و عزت نفس ملی را ارتقا بخشیده است.

عباسی، ترویج ورزش روستایی را یکی از راه‌های کاهش مهاجرت روستاییان دانست و خاطرنشان کرد: در کنار معیشت و اقتصاد باید به ورزش روستایی نیز  توجه شود که در همین خصوص در دولت تدبیر و امید اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: استعدادهای ورزشی خوبی در میان عشایر و روستاییان وجود دارد که اگر بستر ورزش مردم در همه مناطق را مهیا کنیم شاهد شکوفایی استعدادها خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، جشنواره ورزشی روستاییان و عشایری منطقه ۲ کشور در شهرهای شهرکرد و فارسان به مدت دو روز برگزار شد.

در این جشنواره ۴۲۰ ورزشکار زن و مردم از استان‌های چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این جشنواره در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، هفت‌سنگ، چوب‌کشی، دو سرعت و دو استقامت برگزار شد.

برچسب‌ها اقبال عباسی خانه ورزش روستایی چهارمحال وبختیاری المپیاد خوشه چین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقبال عباسی خانه ورزش روستایی چهارمحال وبختیاری المپیاد خوشه چین اقبال عباسی خانه ورزش روستایی چهارمحال وبختیاری المپیاد خوشه چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح پمپاژ آب می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری غلامعلی حیدری امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در شورای اداری بخش ناغان، اظهار کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پمپاژ آب کشاورزی ناغان مصوب شد که اجرای این طرح می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

وی افزود: همچنین در دور اول سفر رئیس جمهور اعتباری برای جاده شلمزار-ناغان-کارون ۴ و جاده فرخشهر-دزک-شلمزار در نظر گرفته شد که به دلیل حادثه خیز بودن این دو جاده در اولویت برنامه‌های استانی قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تسریع روند اجرایی تبدیل آبیاری سنتی به نوین، مرمت و روکش جاده‌ها، حل مشکل پسماند، ایجاد نشاط با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی اهتمام لازم در نظر گرفته شود.

غلامعلی حیدری خاطرنشان کرد: بخش ناغان یکی از مراکز ترانزیتی و زیبای استان به شمار می‌رود که موضوع گردشگری و بوم گردی برای این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 747951

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری