Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:56:38 GMT

آغاز نام نویسی در طرح ملی مسکن در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۷۸۸

آغاز نام نویسی در طرح ملی مسکن در گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: پنجمین مرحله ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۳ آذر در گیلان آغازمی شود و تا ۲۵ آذر ادامه می‌یابد.
او افزود: متقاضیان واجد شرایط تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذر  فرصت دارند در سامانه HTTP://TEM.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

MRUD.IR نام نویسی کنند.
پدران گفت: متاهلان و سرپرست خانواری که خانه و یا زمینی ندارند، وام مسکن نگرفته باشند و دست کم ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشند می‌توانند در طرح ملی مسکن نام نویسی کنند.

انتهای پیام/آ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدباقر دانش گفت: با آغاز لایروبی مسیر‌های های ۲ رودخانه گوهر رود و زرجوب در شهر رشت ، لایروبی مسیر این رودخانه‌ها در منطقه یک خیابان شهدای گمنام تا سیااسطلخ، منطقه ۳ خیابان تختی تا پل بوسار و منطقه ۴ سیااستطلخ تا چمارسرا در دست انجام است.

وی هدف از اجرای عملیات لایروبی این رودخانه‌ها را برطرف سازی بوع نامطبوع و شیوع آلودگی‌های احتمالی در فصل گرما عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی، لایروبی رودخانه‌های شهر رشت تا ۲ ماه آینده و قبل از شروع فصل تابستان به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه همه فاضلاب‌های خانگی این شهر به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود سرازیر می‌شود ، گفت: رودخانه زرجوب و گوهررود که از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرند از شهرستان شفت وارد گیلان شده و در مسیر خود در شهرستان رشت، به ترتیب از مناطق هندخاله و و پیربازار به سمت مرداب انزلی روانه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت