Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از بازنگری آیین‌نامه کانون‌های دانشجویی خبر داد و گفت: دستورالعمل مجامع تخصصی کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها را ابلاغ کردیم و این مجامع می‌توانند در دانشگاه‌ها تشکیل شوند.

مهندس عسکری در حاشیه بازدید از ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت بازنگری آیین‌نامه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی اشاره کرد و اظهار کرد: اخیرا بازنگری شیوه نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول کمیته‌ها و شورای مرکزی ناظر را در دستور کار قرار دادیم در ذیل فصل هفتم آیین نامه کانون‌های دانشجویی نیز دستورالعمل مجامع تخصصی کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها به تصویب شورای مرکزی نظارت دو وزارت خانه علوم و بهداشت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر این دستورالعمل برای اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌ها می‌توانند مجامع تخصصی کانون‌ها را شکل دهند.

 مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص بازنگری آیین نامه انجمن‌های علمی دانشجویی نیز اظهار کرد: این آیین نامه نیز حدود سه هفته پیش در شورای حمایت و نظارت بازنگری شده و به دانشگاه‌ها نیز ابلاغ کردیم امیدواریم با بازنگری که به لحاظ ساختاری در آیین‌نامه ها اتفاق می‌افتد مجموعه‌های دانشجویی نیز از نظر ساختار و کاردکرد ارتقا پیدا کنند.

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: در بازنگری آیین‌نامه ها و دستورالعمل ها عمده نگاه ما این است که از فضای میدانی دانشگاه‌ها به طرق مختلف نقطه نظرات مختلف گرفته شود و مناسب با آن بازنگری جدید صورت بگیرد تا این آیین نامه ها به لحاظ کارکردی کیفیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون های فرهنگی دانشجویی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد