Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@22:01:24 GMT

هوای مشهد سالم است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۸۵۷

هوای مشهد سالم است

براساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی شاخص کیفی هوای شهر در حال حاضر با عدد 68 در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی شاخص کیفی هوای شهر مشهد در 24 ساعت گذشته با عدد 78 در شرایط سالم قرار دارد.

اکنون نیز شاخص کیفی هوای شهر با عدد 68 در شرایط سالم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط ایستگاه خیام‌شمالی در شرایط پاک قرار دارد و ایستگاه‌های لشگر، سجاد، وحدت، خیام‌جنوبی، الهیه، آوینی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، مفتح، سمزقند و سرافرازان در شرایط سالم قرار دارند.

در شرایط هوای سالم احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس، احتمال تشدید بیماری های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان وجود دارد و افراد خیلی حساس باید در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت هوای مشهد کیفیت هوای مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۵۵ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش ۲۵ ابان با ۵۲، انقلاب ۶۱، پارک زمزم ۵۹، خرازی ۵۴، دانشگاه صنعتی اصفهان ۷۲، رهنان ۵۶، زینبیه ۶۲، سپاهان شهر وفرشادی ۵۳، قهجاورستان ۶۷، کاوه ۵۹، ولدان ۶۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق میرزا طاهر با ۳۴، فیض ۴۶ وشهر شاهین شهر با ۴۱ AQI در وضعیت پاک است.
ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است